Bugatti Atelier Molsheim

Τα χειροποίητα μοντέλα της εταιρείας κατασκευάζονται με γνώμονα την ποιότητα, κάτι που απαιτεί αρκετές εβδομάδες.

Στην Αλσατία βρίσκεται το εργοστάσιο παραγωγής των μοντέλων της Bugatti, το οποίο λειτουργεί περισσότερο ως επιχειρησιακό κέντρο, παρά ως μονάδα. Δεν εντοπίζεται καμία οσμή λαδιού ή καυσίμου ούτε υπάρχουν ρομπότ. Την εργασία αποπερατώνουν οι υπάλληλοι της εταιρείας, που αυξάνονται πλέον κατά 20, έχοντας στόχο τη χειροποίητη παραγωγή πάνω από 80 οχημάτων φέτος, αντί 76 πέρυσι.

Άρα, χρειάζεται χρόνος για την παραγωγή ενός μεμονωμένου οχήματος της εταιρείας, καθώς για παράδειγμα, χρειάζονται τρεις εβδομάδες για την επίστρωση των διάφορων πάνελ. Οι επιστρώσεις είναι οκτώ και κάθε βήμα ελέγχεται εξονυχιστικά πριν την τελική έγκριση.

Στο Atelier, το δάπεδο είναι λευκό και λάμπει. Αποτελείται από εποξική ρητίνη, η οποία είναι μονωμένη και παρέχει στατική φόρτιση. Οι εκπαιδευμένοι υπάλληλοι ελέγχουν πολλά στοιχεία και μόνο όταν αυτά περάσουν τα τεστ, τοποθετούνται στα αυτοκίνητα.

Δεν υπάρχουν ζώνες μεταφοράς ή ρομπότ. Οι υπάλληλοι ευθύνονται για τη συναρμολόγηση του κινητήρα, που έχει δοκιμαστεί για οκτώ ώρες στο δυναμόμετρο. Μετά από αυτή τη διαδικασία, το πίσω μέρος του οχήματος «παντρεύεται» με το σασί και την ισχυρή σύνδεση αναλαμβάνουν 14 βίδες τιτανίου. Οι 20 υπάλληλοι ελέγχουν μετά την ισχύ με την οποία έχουν βιδωθεί.

Για να κατασκευαστεί ένα όχημα της Bugatti και να «πατήσει» τον δρόμο, χρειάζονται περίπου έξι μήνες. Χρησιμοποιούνται μόνο τα καλύτερα υλικά και άπειρες επιλογές εξατομικευμένων αποχρώσεων.

Από τη στιγμή που το μοτέρ είναι πλήρες αναφορικά με τα λιπαντικά και ψυκτικά υγρά, κάθε όχημα ελέγχεται ξανά και ξανά. Δοκιμάζεται ο 16κύλινδρος κινητήρας, ισχύος 1.500 ίππων, για δύο ώρες στο δυναμόμετρο, προσομοιώνοντας ταχύτητες έως τα 200 χ.α.ω. Όταν ολοκληρωθούν αυτά τα τεστ, σειρά έχει το εσωτερικό και μετά μια ειδική επίστρωση που προστατεύει το αυτοκίνητο από τα χαλίκια και τις πέτρες κατά τη διάρκεια των test drives.

Για αυτόν τον λόγο, διενεργούνται δοκιμές συνολικής απόστασης 350 χιλιομέτρων μίνιμουμ και οκτώ ωρών σε αυτοκινητόδρομο και πίστα. Οι οδηγοί είναι εκπαιδευμένοι να εντοπίζουν τον παραμικρό ήχο ή θόρυβο και μόνο όταν περάσουν και αυτά τα τεστ επιτυχώς, τοποθετούνται οι αυθεντικοί τροχοί και το δάπεδο του αυτοκινήτου κάτω από το σασί.

Εν συνεχεία, αφαιρείται η προστατευτική επίστρωση από το αμάξωμα και με τα γάντια τους οι υπάλληλοι ελέγχουν αν υπάρχει κάποια ατέλεια στα πάνελ. Αυτό διαρκεί έξι ώρες, συν μία ώρα ελέγχου από το μέλος του ΔΣ της εταιρείας, Κριστόφ Πιοκόν, που εξετάζει το αυτοκίνητο.

Μόνο έτσι εξέρχεται της γραμμής παραγωγής οποιαδήποτε Bugatti.

Πηγή: Bugatti

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από