Πέρασε 1/4 του αιώνα από τη στιγμή που η Audi παρουσίασε το πρώτο RS στην αγορά.
Είκοσι πέντε χρόνια πέρασαν από τη στιγμή που η Audi παρουσίασε το πρώτο RS. Αυτά τα μοντέλα, ξεχώριζαν και ξεχωρίζουν από την απόδοση και το πρεστίζ, δίχως να χάνουν τον χαακτήρα ενός καθημερινού αυτοκινήτου.
Το 1994, το Audi RS 2 Avant 315 ίππων με τέσσερις βαλβίδες σε κάθε έναν από τους πέντε κυλίνδρους, έγραψε το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας. Το 1999, το Audi RS 4 Avant, βασισμένο στο S4 εφοδιαζόταν με έναν V6 κινητήρα, 2,7 λίτρων, biturbo, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, όπως, άλλωστε και το S4. Σε συνεργασία με την Cosworth Technology, το μοτέρ απέδιδε 380 ίππους, αντί των 265.
Η δεύτερη γενιά του RS 4 ακολούθησε το 2005. Πολλά στοιχεία πάρθηκαν από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και ο V8 κινητήρας απέδιδε 420 ίππους. Διέθετε για πρώτη φορά σύστημα άμεσου ψεκασμού με «κόφτη» στις υψηλές στροφές και πιο συγκεκριμένα στις 8.250.
Το 2007, το μοτέρ χρησιμοποιήθηκε στην πρώτη γενιά του R8. Η ανάρτηση συνεργαζόταν με το σύστημα 4κίνησης και με το Dynamic Ride Control, που είχε χρησιμοποιηθεί το 2002 στο RS 6.
Το 2008 είχε έρθει η ώρα για το RS 6 Avant. Διέθετε έναν νέο V10 κινητήρα με σύστημα ψεκασμού FSI, biturbo, ξηρή λίπανση και σύστημα 4κίνησης quattro. Η ισχύς ανερχόταν στους 580 ίππους με 650Nm ροπή. Τότε, ήταν το πιο ισχυρό Audi.
Το 2011, το RS 3 Sportback με 340 ίππους, είχε πέντε κυλίνδρους και μετέφερε τη φιλοσοφία RS στην compact κατηγορία. Δύο χρόνια μετά, το RS Q3 αποτέλεσε το πρώτο compact SUV. Είχε έναν εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα 2,5 λίτρων και πέντε κυλίνδρων, όπως τα TT RS και RS 3. Απέδιδε 310 ίππους, αλλά αυξήθηκε στους 340 το 2014. Ύστερα, ακολούθησε το RS Q3 performance το 2016 με ισχύ 376 ίππων.
Πηγή: Audi