Το μοντέλο οδηγήθηκε στην τοποθεσία όπου πήρε το όνομά του, στο ακρωτήριο Φορμέντορ.
Από το ακρωτήριο Φορμέντορ της νήσου Μαγιόρκα πήρε το όνομά του το Cupra Formentor. Το αυτοκίνητο μετέβη στον τόπο «γέννησής» του κατά κάποιον τρόπο, μέσω ενός παραλιακού δρόμου, που καταλήγει στον φάρο του νοτιότερο σημείου του ακρωτηρίου.
Σμιλεμένο από τον άνεμο: Ο άνεμος και τα κύματα δίνουν σχήμα κάθε μέρα στα βράχια του ακρωτηρίου Φορμέντορ. Αυτό το μεταβαλλόμενο θαλασσινό τοπίο ενέπνευσε τον σχεδιαστή του εξωτερικού του οχήματος, Αλμπέρτο Τορεσίγιας, να δημιουργήσει τη σιλουέτα του. «Ο άνεμος σμιλεύει τα βράχια, τα οποία με ενέπνευσαν να σχεδιάσω τα πλευρά που φανερώνουν δυναμισμό και αίσθηση κίνησης, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο».
Κρυστάλλινα καθαρά νερά: Η γαλαζοπράσινη θάλασσα αλλάζει χρώμα όταν φυσάει βόρειος άνεμος. Κάτω από την επιφάνεια, οι αποχρώσεις γίνονται σιγά-σιγά πιο σκούρες στα υποβρύχια φαράγγια μέχρι και 60 μέτρων βάθους, τα οποία είναι ιδανικά για καταδύσεις. Τα μεταβαλλόμενα χρώματα της Μεσογείου ενέπνευσαν το τμήμα αποχρώσεων και διακόσμησης να δημιουργήσει την απόχρωση Blue Petrol, ένα βαθύ, σχεδόν μαύρο ματ μπλε που σχεδιάστηκε ειδικά για αυτό το concept car. «Όταν το φως λάμπει στο περίγραμμα του Cupra Formentor, μπορείτε να ξεχωρίσετε τις βαθύτερες σκιές από τη φωτεινότερη λάμψη», λέει ο Τορεσίγιας.
Γκρεμοί που υψώνονται πάνω από 300 μέτρα ψηλά: Ο δρόμος που περιστρέφεται γύρω από τη χερσόνησο Φορμέντορ είναι ένας λαβύρινθος στροφών που χτίστηκε από τον Ιταλό μηχανικό Αντόνιο Παριέτι τη δεκαετία του 1930, με τους ισχυρούς βορειοδυτικούς ανέμους ως οδηγό. «Το πρώτο μου ταξίδι με το Cupra Formentor σε αυτόν τον εντυπωσιακό δρόμο με τους απόκρημνους γκρεμούς αποτέλεσε ένα μαγευτικό τοπίο και μια εκπληκτική εμπειρία. Η αίσθηση του να οδηγείς ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από εσένα σε μια τοποθεσία όπως αυτή, είναι μοναδικό», συμπληρώνει ο Αλμπέρτο.
Φωτοβολταϊκή ηλιακή ενέργεια: Ο φάρος Φορμέντορ βρίσκεται στο τέλος του δρόμου, σε ύψος 188 μέτρων. Η απομονωμένη τοποθεσία του έκανε την κατασκευή αυτού του φάρου, την πιο δύσκολη στις Βαλεαρίδες Νήσους. Ο πύργος των 56 μέτρων τέθηκε σε λειτουργία το 1863 και σήμερα λειτουργεί με φωτοβολταϊκή ηλιακή ενέργεια. Από την άλλη πλευρά, το Cupra Formentor είναι εξοπλισμένο με έναν υψηλής απόδοσης plug-in υβριδικό κινητήρα που δείχνει την πορεία προς τον εξηλεκτρισμό της μάρκας.
Πηγή: Cupra