Η ιταλική εταιρεία προμηθεύει τις ομάδες με τους τρεις σκληρότερους τύπους ελαστικών, τους C1, C2 και C3 δηλαδή.
Στη Βαρκελώνη της Ισπανίας δίνεται αυτό το Σαββατοκύριακο η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, με την Pirelli να επιλέγει να προμηθεύσει τις ομάδες με τη σκληρή γκάμα των ελαστικών της και πιο συγκεκριμένα, τα C1, C2 και C3, τη λευκή σκληρή, την κίτρινη μεσαία και την κόκκινη μαλακή γόμα δηλαδή.
Η πίστα στη Βαρκελώνη ασφαλτοστρώθηκε πέρυσι και εξαφανίστηκαν οι ανωμαλίες και η επιθετική της επιφάνεια. Όμως, πέρασε ένας χρόνος από τότε.
Κατά τις δοκιμές που έγιναν στην πίστα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, οι ομάδες επικεντρώθηκαν περισσότερο στη χρήση των μαλακότερων γομών, άρα δεν έχουν πολλές πληροφορίες για τη σκληρή και τη μεσαία.
Η περίφημη στροφή 3 πιέζει πολύ τα ελαστικά και αυτό που πιέζεται ακόμα περισσότερο, είναι το εμπρός αριστερό.
Πέρυσι, ο νικητής κρίθηκε μετά από στρατηγική ενός πιτ-στοπ, μια στρατηγική που ακολούθησαν οι τρεις πρώτοι. Ο Λιούις Χάμιλτον αναδείχτηκε νικητής για τη Mercedes, εκκινώντας με τη μαλακή γόμα και αλλάζοντας στη μεσαία. Μερικοί οδηγοί έκαναν δύο, ακόμα και τρία πιτ-στοπ.
Η φετινή C1 γόμα είναι ελαφρώς πιο μαλακή από τη σκληρή περσινή, ενώ η C2 είναι σχεδόν ίδια με τη μέση περσινή και η C3 με τη μαλακή περσινή. Η επιλογή των φετινών γομών θα επιτρέψει στους οδηγούς να πιέσουν από την αρχή έως το τέλος της κούρσας και σε κάθε stint, παρά τις ζεστές συνθήκες που θα επικρατούν, δίχως να μειώσουν τον ρυθμό τους.
Πηγή: Pirelli