Ο Εμίλ, σκύλος του μηχανικού Ρενέ Μπερνς, στάθηκε αρωγός, ώστε η Ford να σχεδιάσει το νέο Focus wagon, που μπορεί να φιλοξενήσει κλουβί για σκύλους.
Μετά από έρευνα που διενήργησε η Ford, το 32% των οδηγών ιδιοκτητών σκύλων, παραδέχεται πως δεν ασφαλίζει τα κατοικίδια στο αυτοκίνητο, κάτι που είναι υποχρεωτικό σε πολλές χώρες. Η μελέτη, αφορούσε και τον μηχανικό της Ford, Ρενέ Μπερνς, ο οποίος πήρε κάποιες ιδέες από των τριών ετών Αυστραλιανό ποιμενικό του, Εμίλ, για να σχεδιάσει το εσωτερικό του Focus wagon, ώστε τα σκυλιά να ταξιδεύουν με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Ο Εμίλ βοήθησε λοιπόν τον Μπερνς, να σχεδιάσει αναλόγως τον χώρο, ώστε να χωρά το μεγαλύτερο κλουβί για σκύλους. Μάλιστα, χωρά ακόμα και ένα ιρλανδικό Wolfhound, τη ράτσα με το μεγαλύτερο ύψος στον κόσμο.
Μέσα από την έρευνα αποκαλύφθηκε ότι οι ιδιοκτήτες σκύλων και πιο συγκεκριμένα το 32% εξ αυτών, τόνισε πως δεν ασφαλίζει το κατοικίδιό του, επειδή αυτό δεν αρέσει στο ίδιο. Το 31% απάντησε πως για τις μικρές αποστάσεις, κάτι τέτοιο δεν κρίνεται απαραίτητο, ενώ το 14% είπε πως δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος για κλουβί.
Μάλιστα, το 26% παραδέχτηκε πως κάποια στιγμή, ο σκύλος που δεν ήταν ασφαλισμένος, πήδηξε κάποια στιγμή από το παράθυρο με συνέπεια τον τραυματισμό ή το θάνατό του, ενώ μερικοί άλλοι αποκάλυψαν πως ενεπλάκησαν σε ατύχημα, επειδή το κατοικίδιο απέσπασε την προσοχή τους. Κάποιοι άλλοι είπαν πως άναψε κατά λάθος τα φώτα προειδοποίησης αλλαγής πορείας, ότι μπλόκαρε την ορατότητα ή ότι δάγκωσε κάποιον επιβάτη.
Στην περίπτωση που το κατοικίδιο δεν είναι ασφαλισμένο στο αυτοκίνητο, το ασφαλιστήριο παύει να ισχύει, ενώ όταν ένα αυτοκίνητο συγκρουστεί με ταχύτητα 40 χ.α.ω., ένας μη ασφαλισμένος σκύλος, αναπτύσσει δυνάμεις έως και 40 φορές το βάρος του.
Πηγή: Ford