Σημαντική βελτίωση εμφάνισε η εικόνα της φίρμας μετά τα αποτελέσματα της έρευνας που βασίστηκε σε πάνω από 105.000 αναγνώστες και χρήστες.
Τα γερμανικά βραβεία Best Cars 2019 διοργάνωσε το περιοδικό «Auto Motor und Sport», με τη Hyundai να σημειώνει τη μεγαλύτερη άνοδο. Τα αποτελέσματα βασίστηκαν σε πάνω από 105.000 αναγνώστες και χρήστες, με τις κατηγορίες «Προηγμένες τεχνολογίες» και «Φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα», να ευνοούν σε μεγάλο βαθμό τη νοτιοκορεατική εταιρεία.
Στην πρώτη κατηγορία λοιπόν, η αύξηση συγκριτικά με το 2015 ανήλθε στο 23%, ενώ στη δεύτερη άγγιξε το 32%, πάντα σε σχέση με το 2015. Στην ερώτηση «Ποιες μάρκες θεωρείτε ότι συμβαδίζουν με την τάση;», ήταν η μοναδική φίρμα που εμφάνισε αύξηση (6%) σε σχέση με το 2018, ενώ σε επίπεδο αξιοπιστίας, η άνοδος ήταν 9%.
Ο Αντρέας-Κριστόφ Χόφμαν, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Παραγωγής της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: «Μέσα σε λίγα χρόνια η Hyundai εξελίχθηκε ταχέως, ώστε να γίνει ηγέτης στις νέες τεχνολογίες, ειδικά σε αυτοκίνητα χαμηλής και μηδενικής εκπομπής ρύπων. Το NEXO κυψελών καυσίμου, το Kona Electric και το IONIQ, έχουν δείξει το προοδευτικό πνεύμα μας, φέρνοντας πρωτοποριακά αυτοκίνητα στον δρόμο. Ενώ πολλές εταιρείες εξακολουθούν να μιλούν για μελλοντική κινητικότητα, εμείς δείχνουμε ότι το μέλλον είναι τώρα και είναι πολύ ικανοποιητικό, καθώς οι πελάτες και οι λάτρεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αναγνωρίζουν αυτήν την αλλαγή στο εμπορικό σήμα Hyundai μέσω των αποτελεσμάτων της μελέτης Best Cars 2019».
Πηγή: Hyundai