Στη Γενεύη παρουσιάζονται οι νέες αποχρώσεις του εμβλήματος, που πλαισιώνονται από το νέο μότο της εταιρείας, καθώς η μετακίνηση αλλάζει σελίδα.
Η μετακίνηση αλλάζει κεφάλαιο όσο προχωρά ο καιρός και οι θερμικοί κινητήρες αντικαθίστανται σιγά σιγά από τους ηλεκτρικούς. Ως εκ τούτου, στο 89ο Σαλόνι Αυτοκινήτου, η Peugeot παρουσιάζει μερικές νέες αποχρώσεις του εμβλήματος και του μότο της.
Αρχικά, το MOTION & e-MOTION (άλλαξε από MOTION & ΕMOTION) περιλαμβάνει το γράμμα «e» (σε πεζή γραφή) σε απόχρωση πράσινη και μπλε, συμβολίζοντας την αλλαγή στον τρόπο μετακίνησης και τη μετάβασή της στον ηλεκτρισμό. Στη Γενεύη, γίνονται γνωστοί οι τρόποι με τους οποίους θα προωθηθεί η καμπάνια της εταιρείας, ενώ ανεπηρέαστο δεν θα μείνει ούτε το έμβλημά της.
Σχεδιασμένο από το ειδικό τμήμα της εταιρείας και προκειμένου να γιορταστούν τα 160 χρόνια από την παρουσίασή του, το γνωστό λιοντάρι, που συμβολίζει την περηφάνεια, την ισχύ και την αρτιότητα της φίρμας, στη Γενεύη «ζωντανεύει», καθώς την εμφάνισή τους κάνουν οι πράσινη και μπλε αποχρώσεις στις ρέουσες και ανάγλυφες επιφάνειές του.
Πηγή: Peugeot