Έτοιμη για τη νέα χρονιά στο WRC η νοτιοκορεταική εταιρεία, που στοχεύει ψηλά με τους Νεβίλ, Μίκελσεν, Σόρντο και Λεμπ.
Η νέα σεζόν στο WRC βρίσκεται προ των πυλών και η αγωνιστική ομάδα της Hyundai εμφανίζεται έτοιμη για την κατάκτηση της κορυφής. Θα μετάσχει και στα 14 ράλι της χρονιάς, συμπεριλαμβανομένου και του νέου στη Χιλή και παρατάσσει τρία i20 Coupe WRC, με οδηγούς τους Τιερί Νεβίλ, Αντρέας Μίκελσεν, Ντάνι Σόρντο (θα μετάσχει σε οκτώ αγώνες) και Σεμπαστιέν Λεμπ (θα μετάσχει σε έξι).
Η ομάδα τερμάτισε δεύτερη για τρίτη συνεχή φορά το 2018, χάνοντας τον τίτλο στο… νήμα και στοχεύει να ξεπεράσει σε αριθμό φέτος τις τρεις περσινές νίκες και τα 11 βάθρα.
Δηλώσεις
Αντρέα Αντάμο, διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας: Οι στόχοι μας για το WRC παραμένουν οι ίδιοι όπως και για τα προηγούμενα χρόνια, δηλαδή η διεκδίκηση των τίτλων των κατασκευαστών και των οδηγών. Αυτό είναι σημαντικό για τη Hyundai και την οικογένεια N. Το WRC είναι απίστευτα ανταγωνιστικό και οι άλλες ομάδες θα θέλουν να προσεγγίσουν τη νέα σεζόν με το ίδιο πνεύμα νικητή. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι αντεπεξερχόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ανά πάσα στιγμή. Έχουμε όλα τα συστατικά για να κερδίσουμε στο WRC. Δεν υπολειπόμαστε σε τίποτα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές μας. Είμαστε ακριβώς εκεί. Είμαστε αναμφισβήτητα οι πιο δυνατοί όσον αφορά στη σύνθεση των πληρωμάτων μας – οι Τιερί, Αντρέας, Ντάνι και Σεμπαστιέν είναι όλοι οδηγοί υψηλού επιπέδου. Είμαι σίγουρος ότι έχουμε το πακέτο για να κερδίσουμε.
Τιερί Νεβίλ, οδηγός
Εκμεταλλευτήκαμε τη χειμερινή διακοπή για να επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες μας για να είμαστε έτοιμοι για την επίθεσή μας στο WRC. Δείξαμε πολλά την περσινή σεζόν, δώσαμε το καλύτερο, αλλά για διάφορους λόγους, δεν μπορέσαμε να είμαστε συνεπείς. Αναγνωρίζουμε ότι η συνέπεια είναι ένας σημαντικός τομέας βελτίωσης για την ομάδα μας, καθώς και η δημιουργία βάσης σε βάθος για όλα τα πληρώματα. Θα εργαστούμε μαζί για να πραγματοποιήσουμε την καλύτερη σεζόν στο WRC έως τώρα, αλλά γνωρίζουμε πως οι αντίπαλοί μας είναι δυνατοί, άρα θα πρέπει να διπλασιάσουμε τις προσπάθειές μας.
Αντρέας Μίκελσεν, οδηγός
Είμαι έτοιμος να αφήσω πίσω μου ένα δύσκολο 2018 και να προσεγγίσω τη νέα σεζόν με ανανεωμένο σκοπό και επίθεση. Παρόλο που τα αποτελέσματα έλειπαν πέρυσι, μάθαμε πολλά για το Hyundai i20 Coupe WRC και αισθάνομαι ότι είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το 2019. Ως ένα από τα πληρώματα πλήρους απασχόλησης της ομάδας, γνωρίζουμε ότι πρέπει να κυνηγούμε τις πρώτες θέσεις σε κάθε αγώνα. Αναμένουμε ότι η μάχη των κατασκευαστών θα είναι τόσο κοντά όσο ήταν πέρυσι – αν όχι πιο κοντά – για αυτό πρέπει να σιγουρευτούμε ότι παίρνουμε ό,τι μπορούμε από τον εαυτό μας και το αυτοκίνητο από την αρχή.
Ντάνι Σόρντο, οδηγός
Μπαίνουμε στη νέα σεζόν, αλλά οι στόχοι μας παραμένουν οι ίδιοι – να είμαστε ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα του πρωταθλήματος. Ήμουν ευχαριστημένος με το πώς πήγαν τα πράγματα πέρυσι, σημειώνοντας δύο βάθρα και ευρισκόμενος συχνά στους πρώτους πέντε. Θα μετάσχουμε σε περισσότερα ράλι φέτος, αρχής γενομένης από το Μεξικό, οπότε είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να αρχίσουμε τη χρονιά, διεκδικώντας τις πρώτες θέσεις. Η Hyundai Motorsport έχει γίνει μια πολύ ιδιαίτερη ομάδα για μένα και είμαι ευτυχής που συνεχίζω τη συνεργασία μας για έκτη σεζόν. Πρέπει να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας και να σιγουρέψουμε πως όλα θα γίνουν τη φετινή χρονιά.
Σεμπαστιέν Λεμπ, οδηγός
Είμαι στην ευχάριστη θέση να συμμετέχω σε μια τόσο μεγάλη γκάμα πληρωμάτων στην πρώτη μου σεζόν με τη Hyundai Motorsport. Είναι σαφές ότι το αυτοκίνητο ήταν ένα ανταγωνιστικό πακέτο το 2018, το οποίο επέτρεψε στην ομάδα να αγωνιστεί για τους τίτλους μέχρι το τέλος. Ο Τιερί έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια και είναι ένας βασικός διεκδικητής του τίτλου. Είναι γρήγορος σε κάθε επιφάνεια, κάτι που είναι σημαντικό. Ο Αντρέας έχει αποδείξει την ταχύτητά του. Ο Ντάνι είναι ο οδηγός που γνωρίζω καλύτερα στο WRC, καθώς ήμασταν στην ίδια ομάδα στο παρελθόν. Φαίνεται να είναι μια σπουδαία σεζόν. Ελπίζω να μπορέσω να εγκλιματιστώ γρήγορα στο Hyundai i20 Coupe WRC και να είμαι σε θέση να επιδείξω ανταγωνιστικό ρυθμό.
Πηγή: Hyundai