Καθόλη τη διάρκεια του 2019, η γαλλική φίρμα θα υπενθυμίζει σε όλους πως γιορτάζει τον έναν αιώνα ζωής της, πραγματοποιώντας διάφορες εκδηλώσεις.
Τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της γιορτάζει το 2019 η Citroen και ήδη υπάρχουν διάφορες δράσεις για τον εορτασμό τους είτε μέσω των social media είτε μέσω άλλων γεγονότων. Παρακάτω, ακολουθούν αναλυτικά αυτά που συμβαίνουν ή θα συμβούν, προκειμένου η φίρμα να γιορτάσει με τον καλύτερο τρόπο τα 100 χρόνια από τη στιγμή που δημιουργήθηκε.
Retromobile 2019 (06-10 Φεβρουαρίου, Paris Expo)
Τριάντα μοντέλα θα τιμήσουν τη γαλλική μάρκα και πρόκειται για τα παρακάτω.
10 αυτοκίνητα παραγωγής: Type A 10 HP, C3 5 HP, Traction Avant, Type H, 2 CV, DS 21 Pallas, Mehari, CX 25 Prestige, C6, νέο C5 Aircross SUV
10 concept: C10, GS Camargue, Karin, Activa 1, Xanae, Osmose, C-Metisse, GTbyCitroen, Tubik, CXPERIENCE
10 αγωνιστικά: Scarabee d’ Or, Rosalie, DS 21 από το ράλι Μαρόκο το 1969, SM από το ράλι Μαρόκο το 1971, 2 CV Africa Raid, ZX Rally Raid, Xsara Kit Car, C4 WRC, C-Elysée WTCC, C3 WRC
Citroen «Origins» Rent&Smile (Απρίλιος, Παρίσι)
Η φίρμα δίνει τη δυνατότητα σε όλους να νοικιάσουν ένα μοντέλο από την υπάρχουσα γκάμα, αλλά και ιστορικά οχήματα. Το site για περισσότερες λεπτομέρειες, είναι το https://fr-rentandsmile.citroen.com και η δράση θα διαρκέσει όλον τον Απρίλιο.
«From one generation to another» (Μάιος-Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης)
Οικογένειες, επιχειρήσεις και αντιπρόσωποι, θα γίνουν μάρτυρες μιας καμπάνιας, στην οποία θα κυριαρχεί το πάθος των πελατών για τη φίρμα.
«Street burst day» (Από τα μέσα Ιουνίου, σε μυστική τοποθεσία)
Στο Παρίσι το 1919 έγινε το ντεμπούτο του πρώτου αυτοκινήτου της εταιρείας, του Type A. Εκατό χρόνια μετά, στην ίδια τοποθεσία, 100 οχήματα Citroen θα συμβολίσουν τα 100 χρόνια της φίρμας. Θα περιλαμβάνονται και concept οχήματα και η εκδήλωση θα είναι ανοικτή σε όλους.
«Citroen Stories» (Ιούλιος, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης)
Ένας δημοσιογράφος, θα ταξιδέψει με το νέο C5 Aircross SUV για να γνωρίσει από κοντά ανθρώπους που αγαπούν τη Citroen. Ο κάθε ένας από αυτούς, θα πει την ιστορία του, η οποία θα «ανέβει» στα social media. Το ταξίδι περιλαμβάνει επτά χώρες.
«Le rassemblement du siegle» (19-21 Ιουλίου, La Ferte Vidame)
Διάφοροι συλλέκτες Citroen θα παρευρεθούν στο Φερτέ-Βιντάμ, εκεί όπου αναπτύχθηκε το 2CV. Θα συγκεντρωθούν πάνω από 11.000 συλλέκτες, 50.000 επισκέπτες και περίπου 5.000 αυτοκίνητα σε διάστημα τριών ημερών.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://citroencc.com
Κατά τη διάρκεια των 100 ετών από την ίδρυση της φίρμας, θα παρουσιαστούν και δύο concept. Το πρώτο θα αποκαλυφτεί τον Φεβρουάριο, κάνοντας το ντεμπούτο του στη Γενεύη και θα αφορά το όραμα της φίρμας για τη μετακίνηση στις πόλεις. Το δεύτερο θα αποκαλυφτεί τον Μάιο και θα αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της Citroen στον τομέα της άνεσης.
Νέα εκδοχή της καμπάνιας της Citroen (Στην τηλεόραση ήδη από τις 30 Δεκεμβρίου)
Το πρώτο επεισόδιο μεταδόθηκε τον Μάρτιο του 2018 και θα ακολουθήσουν κι άλλα. Σε αυτά, δύο άνθρωποι, άρρηκτα συνδεδεμένοι με την εταιρεία, ο εκδότης Ζακ Σεγκέλα οδηγεί ένα DS και ο Σεμπαστιέν Λεμπ μια Xsara WRC.
Έκδοση Origins (Ιανουάριος)
Αυτή η έκδοση αφορά τα C1, C3, C3 Aircross Compact SUV, νέο C4 Cactus, C4/Grand C4 SpaceTourer και C-Elysee. Τα αυτοκίνητα εμπλουτίζονται με διάφορες αποχρώσεις και υλικά με το χρώμα του μπρούντζου, με τα C1 και C3 Aircross να είναι διαθέσιμα από το δεύτερο τέταρτο του έτους.
Εικονικό μουσείο (Ιανουάριος)
Εγκαινιάστηκε το 2016 και η ιστοσελίδα είναι η www.citroenorigins.com. Είναι διαθέσιμο σε 40 χώρες και 23 γλώσσες. Πέντε νέα μοντέλα, ανεβάζουν τον συνολικό αριθμό στα 79 και μέσω της ιστοσελίδας, οι «επισκέπτες» μένουν ενημερωμένοι για τις εκδηλώσεις της φίρμας, ενώ υπάρχουν διάφορες φωτογραφίες και βίντεο.
Νέα προϊόντα Citroen για τα 100 χρόνια (Ιανουάριος)
Μερικά από αυτά είναι κούπες, κάρτες, παιχνίδια γνώσεων, αλλά και μια Monopoly Citroen edition. Επίσης, θα υπάρχουν μινιατούρες οχημάτων της εταιρείας προς πώληση για πρώτη φορά και άλλα πολλά.
Διαφημιστική καμπάνια για τα 100 χρόνια (Ιανουάριος)
Το δίκτυο αντιπροσώπων γιορτάζει ήδη τα 100 χρόνια σε συγκεκριμένες αποχρώσεις. Εμβλήματα, σημαίες, μπάνερ και αυτοκόλλητα με την πρόταση «Origins since 1919». Υπάρχει και τρισδιάσταση πλακέτα που γράφει «100 years». Όλα αυτά θα υπάρχουν στις εκδόσεις των οχημάτων της εταιρείας, αλλά και στα ιστορικά, καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.
100 χρόνια αγώνων (Ιανουάριος)
Το C3 WRC παρουσιάστηκε στις 12 Ιανουαρίου στα χρώματα της επετείου, ένα μίνι-φιλμ με τα κατορθώματα της φίρμας παρουσιάζεται τον Φεβρουάριο, ενώ η διαδικτυακή σειρά «Little Big Racing» θα προβάλλεται στο internet.
Συλλεκτικό βιβλίο (Απρίλιος)
Πύργος του Άιφελ, σήματα οδικής κυκλοφορίας και παιχνίδια της Citroen. Όλα αυτά και πολλά άλλα, εμπεριέχονται στο βιβλίο του Ζακ Σεγκέλα, το οποίο θα εκδοθεί τον Απρίλιο σε πολυτελή έκδοση και θα είναι μεταφρασμένο στην αγγλική και την κινεζική γλώσσα.
«The world inspired by Citroen» (Καλοκαίρι 2019)
Η Citroen δίνει την ευκαιρία σε διάσημους φωτογράφους να απαθανατίσουν 100 φωτογραφίες σε Παρίσι, Ρώμη, Άμστερνταμ, Νέα Υόρκη, Μπουένος Άιρες, Τύνιδα και Τόκιο. Οι φωτογραφίες θα συνδέουν την αύρα της εταιρείας στις τέσσερις γωνίες του πλανήτη, αλλά και το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Οι 100 φωτογραφίες θα εκτίθενται στο Monnaie de Paris από τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Μάλιστα, θα υπάρχει και έκδοση XXL του περιοδικού Ideat, στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται οι παραπάνω φωτογραφίες.
Τέλος, διάφορες δράσεις, άλλες εκδηλώσεις και διαφημιστικές καμπάνιες θα κρατούν ζωντανό το ενδιαφέρον των φίλων της μάρκας για όλο το 2019, προκειμένου να γιορταστούν με τον καλύτερο τρόπο τα 100 χρόνια της Citroen.
Πηγή: Citroen