Με την εξαιρετικά μαλακή, την πάρα πολύ μαλακή και τη μαλακή γόμα προμηθεύει η Pirelli τις ομάδες της Formula 1 για το γκραν πρι στη Ρωσία.
Αυτό το Σαββατοκύριακο δίνεται στη Ρωσία η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Με την Pirelli να προμηθεύει τις ομάδες με την εξαιρετικά μαλακή, την πάρα πολύ μαλακή και τη μαλακή γόμα. Οι επιλογές είναι οι ίδιες συγκριτικά με τη Σινγκαπούρη, έχοντας ένα «κενό», καθώς απουσιάζει η πολύ μαλακή.
Ως εκ τούτου, θα υπάρχουν αλλαγές στη στρατηγική των ομάδων, με τις γόμες, πάντως, να έχουν ίση σχετικά διαφορά η μία με την άλλη. Απλά, επειδή η πίστα της Ρωσίας είναι διαφορετικού τύπου από αυτή της Σινγκαπούρης, θα υπάρξουν πολλοί παράγοντες που θα επηρεάσουν.
Η άσφαλτος στην πίστα, που εγκαινιάστηκε το 2014 έχει «ωριμάσει» από τότε, αλλά όχι πολύ, καθώς οι συνθήκες που επικρατούν είναι ακραίες. Είτε αυτές είναι θερμές είτε κρύες. Η φθορά στα ελαστικά θα είναι σχετικά χαμηλή, αλλά η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι δύο «σκάλες» πιο μαλακή από τη μαλακότερη που χρησιμοποιήθηκε εκεί πέρυσι και ήταν η πάρα πολύ μαλακή. Η πιο απαιτητική στροφή που ταλαιπωρεί περισσότερο τα ελαστικά είναι η τρίτη, ενώ το εμπρός δεξί «δουλεύει» περισσότερο, κάτι που θα έχει επίπτωση στην πρόσφυση και το φρενάρισμά του.
Ο Μάριο Ιζόλα, επικεφαλής της Pirelli για τους αγώνες, σημείωσε. «Έχοντας ξανά ένα «κενό» στις γόμες και τις ίδες επιλογές με τη Σινγκαπούρη, ελπίζουμε να δούμε την ίδια στρατηγική που είχαμε σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα, αλλά διαφορετική στο γενικότερο πλαίσιο. Η άσφαλτος δεν είναι τραχειά, αλλά απαλή και αυτό σημαίνει πως θα έχουμε λιγότερη φθορά στα ελαστικά. Στη θεωρία, είναι ιδανικό το τοπίο για την εξαιρετικά μαλακή γόμα. Ωστόσο, αυτό το ελαστικό δεν έχει χρησιμοποιηθεί ξανά στη Ρωσία και οι ομάδες θα χρειαστούν να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά του όσο το δυνατόν πιο γρήγορα κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών, προκειμένου να εξετάσουν τις επιλογές τους αναφορικά με τη στρατηγική. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα λειτουργήσει η εξαιρετικά μαλακή γόμα και ειδικότερα στην απαιτητική στροφή τρία».
Πηγή: Pirelli