Η BMW M δημιουργεί ένα εικονικό περιβάλλον και καλεί τους λάτρεις της φίρμας να ζήσουν μια ωραία εμπειρία.
Συνεχίζοντας τη σειρά ιστοριών «Too Much», η BMW λανσάρει μια νέα διαδικτυακή καμπάνια. Πρόκειται για την «M Town», που απευθύνεται σε όλους τους φίλους της αυτοκίνησης και της ιπποδύναμης, ενώνοντας όλους τους συμμετέχοντες της κοινότητας BMW M. Η «M Town» δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν, να εγγραφούν στο bmw-m.com και να δημιουργήσουν τον δικό τους κόσμο μέσω του BMW M Pass.
Πέραν των εκπλήξεων που επιφυλάσσει, η καμπάνια περιλαμβάνει διαδικτυακά βίντεο και προϊοντικές διαφημίσεις. Το πρόγραμμα μεταμορφώνει περιβάλλοντα πόλεων και με το σλόγκαν «Only in M Town», εμφανίζεται μια ουτοπία στην ουσία, με πρωταγωνιστές αυτοκίνητα, όπως οι BMW M2 Competition και BMW M850i.
Η «M Town» επεκτείνει την ιδέα και δημιουργεί μια πλατφόρμα στην οποία οι εγγεγραμμένοι μπορούν να αναρτούν φωτογραφίες και να μοιράζονται τις Μ στιγμές τους μέσω του Community Map, ενός ψηφιακού παγκόσμιου χάρτη, χρησιμοποιώντας τα hashtags # M _ Town and # MNation.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: BMW