Στην Αυστρία δίνεται αυτή την Κυριακή η συνέχεια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, με την Pirelli να προμηθεύει τις ομάδες με τη μαλακή, την πολύ μαλακή και την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Η πίστα είναι από τις μικρότερες σε μήκος και συνεπώς από τις πιο γρήγορες από άποψης χρόνου στον γύρο, με χαμηλά φορτία […]
Στην Αυστρία δίνεται αυτή την Κυριακή η συνέχεια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, με την Pirelli να προμηθεύει τις ομάδες με τη μαλακή, την πολύ μαλακή και την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Η πίστα είναι από τις μικρότερες σε μήκος και συνεπώς από τις πιο γρήγορες από άποψης χρόνου στον γύρο, με χαμηλά φορτία στα ελαστικά και καλή πρόσφυση.
Οι δύο πρώτοι τομείς, είναι γρήγοροι, ενώ ο τρίτος πιο αργός και τεχνικός. Η πίστα είναι κατασκευασμένη σε μεγάλο υψόμετρο, άρα ο καιρός είναι απρόβλεπτος, ενώ η διαφορά ύψους των διάφορων σημείων του σιρκουί, δυσκολεύει τους οδηγούς, που είναι αναγκασμένοι να περάσουν από μερικά «τυφλά» σημεία.
Ο Μάριο Ιζόλα, επικεφαλής της Pirelli για τους αγώνες, είπε. «Η Αυστρία έχει τις ίδιες γόμες ελαστικών με τη Γαλλία, αλλά είναι πολύ διαφορετικές πίστες, με το κοινό τους χαρακτηριστικό να είναι το γεγονός πως έχουν ανανεωθεί και βρίσκονται σε ιστορική τοποθεσία. Αυτό δίνει στο Red Bull Ring μια old-school αίσθηση στους οδηγούς, που την εκτιμούν πάντα. Η πίστα αφορά περισσότερο την επιτάχυνση και την πέδηση, παρά τις πλευρικές δυνάμεις, αλλά η Αυστρία πάντα επιφυλάσσει μερικές εκπλήξεις, αφού η κίνηση αποτελεί πάντα έναν παράγοντα.
Μια από τις ιδιαιτερότητες της πίστας, είναι το γεγονός πως οι περισσότερες στροφές είναι δεξιές, αλλά δύο από τις πιο απαιτητικές, αριστερές. Αυτό σημαίνει πως τα ελαστικά με υψηλό φορτίο, εισέρχονται αυτών σχεδόν «κρύα», καθώς δεν πιέζονται στον υπόλοιπο γύρο».
Πηγή: Pirelli