Στον Καναδά συνεχίζεται αυτό το Σαββατοκύριακο το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Η πίστα δεν έχει καμία σχέση με το Μονακό, αφού διαθέτει πολλά σημεία προσπέρασης, ο καιρός είναι απρόβλεπτος, ενώ τον δικό τους ρόλο αναμένεται να παίξουν για μια ακόμα φορά τα ελαστικά της Pirelli. Ενώ στο Μονακό δεν υπήρχε ανησυχία για την κατάστασή […]
Στον Καναδά συνεχίζεται αυτό το Σαββατοκύριακο το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Η πίστα δεν έχει καμία σχέση με το Μονακό, αφού διαθέτει πολλά σημεία προσπέρασης, ο καιρός είναι απρόβλεπτος, ενώ τον δικό τους ρόλο αναμένεται να παίξουν για μια ακόμα φορά τα ελαστικά της Pirelli. Ενώ στο Μονακό δεν υπήρχε ανησυχία για την κατάστασή τους, στον Καναδά δεν ισχύει αυτό.
Η ιταλική εταιρεία που προμηθεύει με ελαστικά τις ομάδες, επέλεξε ξανά την πολύ μαλακή, την πάρα πολύ μαλακή και την εξαιρετικά μαλακή γόμα για το γκραν πρι. Η τελευταία, μάλιστα, έκανε το ντεμπούτο της στο περασμένο, στο Μονακό.
Στον Καναδά, σημασία έχει η πρόσφυση και η πέδηση. Οι δυνάμεις που ασκούνται είναι διαμήκεις και όχι πλευρικές. Και επειδή η πίστα είναι απαιτητική στα φρένα, τυχόν πρόβλημα υπερθέρμανσης, θα έχει αντίκτυπο και στα ελαστικά.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ιζόλα, σημείωσε. «Ενώ στο Μονακό χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά η εξαιρετικά μαλακή γόμα, μπορούμε να θεωρήσουμε πως το πραγματικό της ντεμπούτο θα γίνει στο Μόντρεαλ. Η επιφάνεια είναι λεία, αλλά θα δούμε περισσότερα από ένα πιτ στοπ, λόγω του συνδυασμού των πιο μαλακών γομών που έχουμε επιλέξει ποτέ για το γκραν πρι του Καναδά, καθώς το layout της πίστας είναι πιο απαιτητικό από αυτό του Μονακό. Στο παρελθόν έχει υπάρξει πληθώρα στρατηγικών σε αυτόν τον αγώνα και η άφιξη της εξαιρετικά μαλακής γόμας, θα ανοίξει περαιτέρω των εύρος αυτών. Στην πραγματικότητα, κανείς δεν ξέρει ακριβώς πώς θα συμπεριφερθεί από άποψης φθοράς, άρα η δουλειά που θα γίνει στις ελεύθερες δοκιμές, θα είναι πιο σημαντική παρά ποτέ».
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: Pirelli