Και στην Ελλάδα η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Και στην Ελλάδα η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι ξεκινά τη λήψη παραγγελιών και στην Ελλάδα για τη Stelvio Quadrifoglio.

Το επιβλητικό ιταλικό μοντέλο διαθέτει σειρά κορυφαίων χαρακτηριστικών και αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των premium compact SUV. Ενσωματώνει την καλύτερη έκφραση του ιταλικού design και ταυτόχρονα εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις και τεχνολογίες αιχμής. Πρόσφατα μάλιστα ανακηρύχθηκε το ταχύτερο SUV στην πίστα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρου στην κατηγορία των SUV στο Nürburgring: 7 λεπτά 51.7 δλ.

Από το 1923 το τετράφυλλο τριφύλλι (Quadrifoglio) είναι το έμβλημα όλων των αγωνιστικών μοντέλων της Alfa Romeo και ταυτόχρονα το σήμα κατατεθέν για τα πιο σπορ μοντέλα της μάρκας. Το πρώτο Alfa Romeo SUV δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Έτσι, η Stelvio Quadrifoglio εφοδιάζεται με τον αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης 2,9 λίτρων V6 BiTurbo, ο οποίος εκμεταλλευόμενος τη τεχνογνωσία της Ferrari, αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη 510 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 600 Nm από τις 2.500 σ.α.λ. έως τις 5.000 σ.α.λ. Το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων φέρει paddle στο τιμόνι. Έχει ρυθμιστεί ώστε να εξασφαλίζει ταχύτατες αλλαγές σχέσεων (ενδεικτικά στη λειτουργία Race οι αλλαγές πραγματοποιούνται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου).

Η Stelvio Quadrifoglio επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 283 χλμ/ώρα. Με καθαρό βάρος 1.830 κιλών, η αναλογία βάρους / ισχύος φτάνει τα 3,6 κιλά ανά ίππο και η ειδική απόδοσης τους 176 ίππους ανά λίτρο κυβισμού).

Για πρώτη φορά ο βενζινοκινητήρας 2.9 V6 Bi-Turbo συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive. O συνδυασμός αυτός εγγυάται υψηλές τιμές ελκτικής και πλευρικής πρόσφυσης, οδηγικής απόλαυσης και ασφάλειας. Στο γεγονός αυτό συμβάλει και η τέλεια κατανομή βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.

Για την επίτευξη των παραπάνω έχει επιλεχθεί μια σειρά προηγμένων κατασκευαστικών μεθόδων. Οι μηχανικοί της Alfa Romeo τοποθέτησαν τα βαρύτερα επιμέρους τμήματα όσο το δυνατό κοντά στο κέντρο βάρους του οχήματος. Παράλληλα χρησιμοποίησαν ελαφριά υλικά στα μηχανικά μέρη και το αμάξωμα. Μεταξύ αυτών ανθρακονήματα (άξονας μετάδοσης) και αλουμίνιο (κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, πόρτες, εμπρός, πίσω φτερά και καπό). Τα υλικά αυτά συμβάλλουν στη δημιουργία κορυφαίων τιμών στρεπτικής ακαμψίας.

Η Stelvio Quadrifoglio εξοπλίζεται με το AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) και είναι η μόνη έκδοση που διαθέτει το διαφορικό AlfaTM Active Torque Vectoring στον βασικό εξοπλισμό. Το CDC είναι ο εγκέφαλος της Stelvio Quadrifoglio και συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου (όπως το Alfa™ DNA Pro selector, το σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive, το σύστημα AlfaTM Active Torque Vectoring system, το σύστημα ανάρτησης AlfaTM Active Suspension και το ESC). Η εμπρός ανάρτηση του συστήματος AlfaLink αποτελείται από διπλά ψαλίδια και άξονα ημι-εικονικής διεύθυνσης (semi-virtual steering axis), ο οποίος βελτιστοποιεί την απόσβεση της ανάρτησης, καθώς και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Στην πίσω ανάρτηση, χρησιμοποιείται ένα σύστημα τεσσάρων και μισού συνδέσμων, μία ακόμα πατέντα της μάρκας, προσφέροντας σε κάθε περίπτωση οδηγική απόλαυση και απαράμιλλη άνεση.

Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (Integrated Brake System – IBS) της Alfa Romeο που έκανε το ντεμπούτο του στην Giulia, δίνει το παρών και στη Stelvio Quadrifoglio. Το καινοτόμο ηλεκτρομηχανικό σύστημα επιτρέπει τη συνεργασία ανάμεσα στο σύστημα ευστάθειας και το παραδοσιακό σέρβο εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση των φρένων και επομένως, πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης κατά το φρενάρισμα. Κατόπιν παραγγελίας, είναι διαθέσιμα και τα κεραμικά δισκόφρενα που συμβάλλουν ταυτόχρονα στον περιορισμό του βάρους (17 κιλά λιγότερα από τα στάνταρ) και στο καλύτερο φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες και ανεξαιρέτως θερμοκρασίας.

Ο βασικός εξοπλισμός της Stelvio Quadrifoglio είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εισαγωγές αέρα στο καπό, αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, 20άρες ζάντες αλουμινίου, μαύρες δαγκάνες φρένων, καθώς και πίσω διαχύτη με τετραπλή απόληξη της εξάτμισης με ειδικό ήχο. Εσωτερικά ξεχωρίζουν τα δερμάτινα/αλκαντάρα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού 6-ρυθμίσεων με αφρώδες υλικό στο κέντρο, το σπορ δερμάτινο τιμόνι, το ταμπλό από ανθρακονήματα. Στο ταμπλό δεσπόζει το νέο σύστημα infotainment 8.8 Connect με Bluetooth, ενώ προαιρετικά διατίθεται και σύστημα πλοήγησης 3D. Επιπλέον, στάνταρ διατίθενται η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές πλέγματος και οι εμπρός/πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Όλη η γκάμα της Stelvio, με 5 χρόνια εγγύηση, οδική βοήθεια και χρηματοδότηση.

 

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ