H γερμανική φίρμα κινείται με γρήγορους ρυθμούς σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση ετοιμάζοντας ήδη το ηλεκτρικό alter ego του A6 που θα είναι διαθέσιμο σε fastback όσο και σε πρακτική Avant έκδοση, προσφέροντας αυτονομία μεγαλύτερη των 700 χλμ.
Την περασμένη άνοιξη η Audi παρουσίασε στην έκθεση της Σαγκάης μια πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη έκδοση ενός επιβλητικού fastback με την ονομασία A6 e-tron ανακοινώνοντας ότι θα περάσει στην παραγωγή από το 2023 χωρίς σημαντικές διαφορές σε σχέση με το επιβλητικό concept car.
Όπως όλα δείχνουν, η γερμανική φίρμα σκοπεύει να τηρήσει την υπόσχεσή της καθώς το αντίστοιχο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε με φόντο τα χιονισμένα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά δείχνει πιστό στο concept που ανέλαβε να το προαναγγείλει.
Mια από τις πλέον διακριτές διαφορές σε σχέση με το ομώνυμο πρωτότυπο είναι η επιλογή διαιρούμενων φωτιστικών σωμάτων τα οποία περιστοιχίζουν την «κλειστή» γρίλια. Την εικόνα της όψης του συμπληρώνουν οι τριγωνικοί αεραγωγοί που προφανώς αποσκοπούν στην ψύξη στων φρένων αλλά και στην ιδανική διοχέτευση του αέρα. Στην περίπτωση του concept car, η Audi είχε ανακοινώσει αεροδυναμικό συντελεστή 0.22 μέγεθος που δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί σημαντικά και στην έκδοση παραγωγής.
το πίσω τμήμα, παραδόξως την λωρίδα των LED που ενώνει τα φωτιστικά σώματα έχουν αντικαταστήσει παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, κάτι που δεν αναμένεται να «επιβιώσει» στην έκδοση παραγωγής και που προφανώς εξυπηρετεί κάποιον άγνωστό σκοπό των δοκιμών εξέλιξης.
Εξάλλου, από το παζλ του Audi A6 e-tron δεν πρόκειται να λείψει η τεχνολογία OLED για τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία θα προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικών γραφικών, λειτουργώντας εν είδει φωτεινής υπογραφής.
Πιο προσγειωμένος σχεδιαστικά σε σχέση με το concept car που προηγήθηκε είναι και ο αεροδυναμικός διαχύτης ενώ, εξίσου αναμενόμενα οι κάμερες έχουν αντικατασταθεί από συμβατικούς εξωτερικούς καθρέφτες αν και οι πρώτες δεν αποκλείεται να αποτελούν μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.
Στην αθέατη πλευρά του Audi A6 e-tron αναμένεται να βρεθεί η νέα εκδοχή της πλατφόρμας PPE. Σε κάθε περίπτωση το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το δεύτερο της Audi που θα έχει ως αφετηρία την νέα PPE καθώς θα έχει προηγηθεί το επικείμενο Q6 e-tron το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του πριν το τέλος της χρονιάς αξιοποιώντας την ίδια τεχνολογία.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα συνδυάζεται με ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης, ρυθμιζόμενη αερανάρτηση η οποία θα αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους μπροστά και πίσω.
Επίσης, ίσως πλέον είναι περιττό να αναφέρει κανείς ότι χάρη στις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης η οποία επιτρέπει την αποδοτικότερη αξιοποίηση του μήκους ενός αυτοκινήτου, η ευρυχωρία που θα προσφέρει το Audi A6 e-tron θα είναι ανώτερη των εκδόσεων του A6 με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό… hardware, το A6 e-tron θα επωφεληθεί από μπαταρία απόδοσης που θα ξεπερνά τις 100 KWh εξασφαλίζοντας αυτονομία 700 και πλέον χλμ. Επίσης, η συγκεκριμένη πλατφόρμα διαθέτει κύκλωμα 800 Volt κάτι που αναμένεται να επιτρέπει εξαιρετικά γρήγορους χρόνους φόρτισης, καθώς σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα αρκούν 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή DC των 270 KW για να αναπληρωθεί το 80% της ενέργειας.
Στην περίπτωση του ομώνυμου concept car, η Audi είχε επιλέξει ένα… δικινητήριο ηλεκτρικό σύνολο το οποίο εξασφάλιζε ισχύ 475 ίππων και 800 Nm ροπής καθώς και κίνηση σε όλους τους τροχούς, συνδυασμός που δεδομένα θα υπάρχει και στην πραγματικότητα παραγωγής του A6 e-tron. Φυσικά, την γκάμα εκδόσεων θα συμπληρώσουν και μικρότερης ισχύος, πισωκίνητες εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ οι οποίες θα τοποθετηθούν στην βάση των επιλογών.