To Kona δίνει μια πρώτη γεύση από την νέα γενιά του η οποία προδιαγράφεται σαφώς βελτιωμένη σε όρους σχεδίασης, χρηστικότητας αλλά και ψηφιακής τεχνολογίας χωρίς να απεμπολεί την ευρύτητα των επιλογών του
Το Kona ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στις αρχές του 2023. Μέχρι τότε η Hyundai φροντίζει, με μια σειρά εικόνων αλλά και σημαντικών πληροφοριών, να δώσει μια ιδέα για τις σημαντικές βελτιώσεις που θα ενσωματώσει το νέο Kona σε κάθε τομέα.
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, εκτός από την αναθεώρηση των αισθητικών υλικών που συναποτελούν την εμφάνιση του Kona που αποκτά ένα πιο δυναμικό και μυώδες παράστημα, μια εξαιρετικά σημαντικά μεταβολή έχει συντελεστεί στις διαστάσεις του. Ειδικότερα το νέο Kona έχει αυξημένο μήκος κατά 15,0 εκατοστά (4,255 μ. ) και αυξάνει το μεταξόνιο του κατά 6,0 εκατοστά, μεγέθη που υπόσχονται σαφή πλεονεκτήματα τόσο σε όρους ευρυχωρίας του θαλάμου επιβατών όσο και σε ό,τι αφορά την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ. Παράλληλα αυξημένο κατά 2,5 εκατοστά είναι και το συνολικό πλάτος, συνηγορώντας επίσης σε περισσότερη άνεση αλλά και σε μια πιο επιβλητική εμφάνιση για το κορεατικό crossover που θα εξακολουθεί να τοποθετείται ανάμεσα σε Bayon και Tucson, στην γκάμα της Hyundai, αν και χάρη στις νέες διαστάσεις, η διάκριση θα είναι πλέον ορθολογικότερη.
Η αισθητική υπακούει αλλά και ενισχύει τις νέες διαστάσεις του μοντέλου με πιο τολμηρές σχεδιαστικές επιλογές όπως προδίδει η διάταξη του μπροστινού τμήματος με την προσθήκη μιας νέας σειράς φωτιστικών σωμάτων που διατρέχει όλο το καπό αλλά και η νέα, παράδοξη χάραξη των μπροστινών φτερών που παρεισφρέουν κατά κάποιο τρόπο στη σχεδίαση της όψης και συνδυάζονται με αισθητά πιο διογκωμένους θόλους, τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Αυτό που δεν αλλάζει είναι η ποικιλία επιλογών που θα προσφέρει το Kona το οποίο θα είναι διαθέσιμο, ήπια υβριδικές, υβριδικές όσο και ηλεκτροκίνητη έκδοση. Παράλληλα, μέρος των διαθέσιμων επιλογών θα αποτελέσει και το γνωστό σπορ προσανατολισμού επίπεδο εξοπλισμού N Line το οποίο, βάσει της εικόνας που έδωσε στη δημοσιότητα η κορεατική φίρμα, διαθέτει ένα πιο επιθετικό φινίρισμα, με μαύρους εξωτερικούς καθρέφτες, ένα διαφορετικά σχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω τμήμα καθώς και την «υποψία» μικρότερης απόστασης από το έδαφος.
Να σημειωθεί ότι όπως έγινε γνωστό, η νέα γενιά του Kona, ακολούθησε κατά κάποιο τρόπο αντίστροφη πορεία σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, καθώς πρώτη σχεδιάστηκε η ηλεκτροκίνητη έκδοση και στη συνέχεια τα χαρακτηριστικά της προσαρμόστηκαν για τις ανάγκες των υπόλοιπων εκδόσεων. Σε ό,τι αφορά το κύριο διακριτικό της ηλεκτρικής έκδοσης, θα είναι το γνωστό πιξελοειδές μοτίβο στα φώτα που συναντάμε και στo Ioniq 5.
Αν και επί του παρόντος η κορεατική φίρμα δεν δίνει στη δημοσιότητα στοιχεία που να αφορούν τα κινητήρια σύνολα, το Kona θα είναι εξίσου πολυσυλλεκτικό και στη νέα γενιά του η οποία θα περιλάβει στις επιλογές της, mild hybrid, hybrid και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Η τελευταία δεδομένα θα αξιοποιήσει μια μεγαλύτερη μπαταρία και ένα βελτιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία. Επίσης δεδομένα οι mild hybrid και hybrid εκδόσεις θα προσφέρουν βελτιωμένη αποδοτικότητα ως απόρροια της αναβαθμισμένης τεχνολογίας των συνόλων.
Ιδιαίτερης σημασίας προδιαγράφεται και η εξοπλιστική, ποιοτική και ψηφιακή αναβάθμιση του Kona καθώς με βάση την πρώτη εικόνα που έδωσε στη δημοσιότητα η Hyundai, είναι σαφής η χρήση ποιοτικότερων υλικών και μια συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα. Εκτός από τα νέα υλικά, το πιο προσεγμένο φινίρισμα αλλά και την αυξημένη εργονομία που υπόσχονται οι μεταβολές στη σχεδίαση, αυτό που επίσης ξεχωρίζει είναι το δίπτυχο ψηφιακών οθονών των 12,3 και 10,25 ιντσών που υπακούν στην νεότερη διαμόρφωση της Hyundai προσφέροντας προφανώς σαφώς περισσότερες δυνατότητες σε όρους λειτουργιών και συνδεσιμότητας.