To sportscar της γερμανικής φίρμας ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησής της με φόντο τα χιονισμένα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά
H παραγωγής της πρώτης γενιάς του sportscar της Mercedes-AMG ολοκληρώθηκε νωρίτερα μέσα στην χρονιά και αυτονόητα ήδη η γερμανική φίρμα προετοιμάζει το διάδοχο του ο οποίος και εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης.
πως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η νέα γενιά του sport coupe θα διατεθεί με μια ευρεία γκάμα επιλογών σε επίπεδο συνόλων ενώ ήδη έχουν εντοπιστεί δοκιμαστικά πρωτότυπα με τον entry-level εξακύλινδρο σε ευθεία διάταξη κινητήρα καθώς η κορυφαία V8 έκδοση. Η νέα εμφάνισή του μοντέλου αφορά, σύμφωνα με πληροφορίες την κορυφαία plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα συνδυάζει έναν V8 με περισσότερα του ενός ηλεκτρικά μοτέρ και ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων.
Κατά τις συνήθειες της Mercedes-AMG η εναρκτήρια έκδοση του sportscar θα φέρει την ονομασία Edition 1 και υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο να εκπροσωπεί ακριβώς αυτήν όπως προδίδουν το νέο, σταθερό spoiler πίσω και το ακόμα μεγαλύτερο μπροστά.
Σε προφίλ το sportscar διαθέτει μια ακόμα πιο μυώδη και στοχοπροσηλωμένη σιλουέτα σε σχέση με το παρελθόν αν και διατηρεί τις γνώριμες αναλογίες με το χαρακτηριστικά μακρύ καπό και το κοντό πίσω τμήμα ενώ μια προσεκτική παρατήρηση στην όψη του προδίδει την παρουσία της εμβληματικής γρίλιας Panamericana. Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης Edition 1 στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν οι τετραπλές τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.
Όπως έχει ήδη σημειώσει η Mercedes-AMG, αφετηρία για το νέο sportscar θα αποτελέσει μια νέα αρχιτεκτονική με αυξημένη περιεκτικότητα σε αλουμίνιο ενώ ακόμα πιο ενδιαφέρον θα έχει η διάρθρωση της γκάμας κινητήρων. Σύμφωνα με τις συστάσεις εφαλτήριο θα αποτελεί μια εξακύλινδρη έκδοση με τα διακριτικά GT 53 η οποία αναμένεται να αξιοποιεί επίσης υβριδική τεχνολογία με την μορφή ενός μικρού ηλεκτρικού μοτέρ ισχύος 23 ίππων και η οποία αναμένεται να προσφέρει ισχύ έως και 436 ίππους.
Ψηλότερα στην γκάμα θα πάρει θέση η έκδοση GT 55 η οποία αναμένεται να μοιράζεται τον ίδιο V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων με την AMG SL 55 που έχει επίσης εξελιχθεί από το Affalterbach. Ο συγκεκριμένος κινητήρα αναμένεται να αγγίζει ή ακόμα και να ξεπερνά τους 476 ίππους αν επιλεγεί μια διαφορετική διαμόρφωση προκειμένου να χωρίζει την AMG GT από την SL. Για τους ίδιους λόγους εξάλλου η Mercedes-AMG έχει ήδη ανακοινώσει ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ανοιχτή έκδοση της AMG GT.
H έκδοση AMG GT 63 θα υιοθετήσει έναν ακόμα ισχυρότερο V8 ο οποίος αναμένεται να υπερβαίνει τους 600 ίππους ενώ το επιστέγασμα της γκάμας θα αποτελέσει μια έκδοση E-Performance με plug-in υβριδική τεχνολογία και ισχύ που θα ξεπερνά τους 800 ίππους.
Σε αντίθεση με το παρελθόν, τις προδιαγραφές της πλειονότητας των παραπάνω εκδόσεων αναμένεται να συμπληρώσει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ με την φροντίδα της AMG. Αναμενόμενα ωστόσο η έμφαση θα δίνεται στον πίσω άξονα ενώ το παλμαρέ του μοντέλου θα συμπληρώσει σύστημα τετραδιεύθυνσης, αερανάρτηση καθώς και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργό σύστημα αντιστάθμισης των κλίσεων του αμαξώματος κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης υπό ακραία πίεση.
Συνολική προδιαγράφεται και η αναθεώρηση του εσωτερικού με κυρίαρχη την προσθήκη της τελευταίας εκδοχής του συστήματος MBUX το οποίο θα φιλοξενείται σε μια κάθετου προσανατολισμού οθόνη για το infotainment σε συνδυασμό ψηφιακό πίνακα οργάνων στα πρότυπα της νέας SL. Στις νέες εφαρμογές θα συγκαταλέγεται δεδομένα και καταγραφικό χρόνων επιδόσεων και τηλεμετρίας που θα βοηθά τον οδηγό να βελτιώσει τις επιδόσεις του σε συνθήκες πίστας.