Η ιταλική φίρμα συνεχίζει την παράδοση των Jarama και Urraco της δεκαετίας του ’70 παρουσιάζοντας μια περιπετειώδη παραλλαγή της Huracan η οποία, πέρα από τα off-road χαρακτηριστικά δεν απεμπολεί τον χαρακτήρα του supercar
Η Lamborghini έχει αδιαμφισβήτητη παράδοση στην δημιουργία επίζηλων supercars, ωστόσο η τελευταία δημιουργία της έχει, κατά κάποιο τρόπο, έναν λόγο παραπάνω να εντυπωσιάσει καθώς η συνδυάζει δύο διαφορετικά σύμπαντα, αυτό της Huracan και τον κόσμο της περιπέτειας.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις της ιταλικής φίρμας, η Huracan Sterrato αποτελεί το πρώτο «super sporstcar σχεδιασμένο να αντιμετωπίσει αφιλόξενα εδάφη, επανερμηνεύοντας την έννοια της σπορ αυτοκίνησης». Βέβαια, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι προσφάτως η Porsche αποκάλυψε μια off-road προσανατολισμού παραλλαγή της 911 με την ονομασία Dakar, αντίστοιχου βεληνεκούς. Σε κάθε περίπτωση η Sterrato με προοπτική παραγωγής 1.499 μονάδων, αναμένεται να διεκδικήσει επιπλέον τεκμήρια σπανιότητας σε σχέση με την 911 Dakar.
Συνεχίζοντας με τις επίσημες συστάσεις, ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας, Stephen Winkelmann χαρακτήρισε την Sterrato ως ένα τετράτροχο «φτιαγμένο για τα πιο δυναμικά και συναρπαστικά οδηγικά περιβάλλοντα» ενώ ο τεχνικός διευθυντής της Lamborghini, Rouvan Mohr σημειώνει ότι η Sterrato «συνδυάζει την οδική συμπεριφορά ενός supercar με τη διασκέδαση που προσφέρει ένα ράλι».
Κυριότερα, η Huracan Sterrato διαθέτει χάρη και σε μια πλήρως ανασχεδιασμένη ανάρτηση με μεγαλύτερη διαδρομή, αυξάνει την απόστασή της από το έδαφος κατά 4,4 εκατοστά. Ταυτόχρονα, αυξημένα είναι και τα μετατρόχια τα οποία έχουν επιμηκυνθεί κατά 3,0 εκ. μπροστά και 3,4 εκ. πίσω. Το παζλ συμπληρώνει η παρουσία off-road ελαστικών της Bridgestone ειδικά σχεδιασμένων για την περίσταση.
Η Sterrato διαθέτει ένα σετ ειδικά σχεδιασμένων εισαγωγών αέρα υπό το σκεπτικό να παρέχουν την απαιτούμενη ποσότητα καθαρού αέρα στον V10 κινητήρα, ακόμα και αν η μετακίνηση πραγματοποιείται σε χωμάτινες επιφάνειες. Αντιστοίχως τα κατώτερα πλευρικά τμήματα έχουν ανασχεδιαστεί προκειμένου να αντεπεξέρχονται σε «επιθέσεις» από πέτρες και χαλίκια ενώ, στο πίσω τμήμα αντί του αεροδυναμικού διαχύτη παίρνει θέση μια προστατευτική ποδιά.
Σε επίπεδο κινητήρα, η Huracan Sterrato δεν αποχωρίζεται τον V10 των 5,2 λίτρων ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 610 ίππους και 565 Nm ροπής, στα πρότυπα της EVO RWD. Η ισχύς μεταδίδεται αναμενόμενα και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Παρά τον προφανή προσανατολισμό της στην off-road μετακίνηση, η συγκεκριμένη έκδοση είναι μόλις κατά 1/10 του δευτερόλεπτου βραδύτερη από την Evo RWD, στη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα την οποία υπόσχεται να ολοκληρώνει σε 3,4 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα έχει περιοριστεί σε 260 χλμ./ώρα λόγω των ελαστικών all-terrain.
Το σύστημα μετάδοσης συμπληρώνει ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που στοχεύει στην καλύτερη διαχείριση της ισχύος όταν η Sterrato έρχεται αντιμέτωπη με πιο απαιτητικές επιφάνειες. Στην ίδια ακριβώς λογική, στα προγράμματα οδήγησης εκτός από τα γνωστά Strada και Sport έχει προστεθεί ένα ακόμα με την ονομασία Rally.
Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση η οποία αποτελείται από διπλά ψαλίδια και υδραυλικά, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Τα φρένα αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω και συνδυάζονται με carbon κεραμικά δισκόφρενα.