Το εμβληματικότερο ίσως μοντέλο της VW αναμένεται να διατηρήσει την ονομασία του ακόμα και όταν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εκλείψουν, ενώ το ίδιο ενδεχόμενο υπάρχει και τα διακριτικά GTI
Μερικές ονομασίες είναι πολύ… σκληρές για να πεθάνουν και αυτό ακριβώς αναμένεται να ισχύσει για την ονομασία Golf η οποία όπως, δήλωσε ο επικεφαλής της VW, Thomas Schafer, πιθανότατα θα επιβιώσει και στην μετά κινητήρων εσωτερικής καύσης εποχή.
Όπως διευκρίνισε στο περιθώριο της έκθεσης του Los Angeles, ο Thomas Schafer στο μακρινό μέλλον η ονομασία του διαχρονικού best-seller της VW αναμένεται να συνδυαστεί με τα διακριτικά ID. σηματοδοτώντας μια αντίστοιχων προδιαγραφών, αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
«Τα διακριτικά ID. είναι ήδη αναγνωρίσιμα στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Από την στιγμή που τα δημιουργήσαμε, υπήρξε η σύνδεση VW και ID. με ένα τρόπο που δεν επιδέχεται εξήγηση. Κατ΄επέκταση δεν έχουν κανένα λόγο να τα αλλάξουμε στο μέλλον. Δευτερευόντως έχουμε εμβληματικά brandnames όπως το Golf και το GTI και κυριολεκτικά θα ήμασταν παράλογοι αν τα αφήναμε να σβήσουν» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της VW, συμπληρώνοντας ότι όλα τα παραπάνω brandnames έχουν κάθε λόγο να συνεχίσουν στο μέλλον.
Η ονομασία για την οποία το μακρινό μέλλον θα μπορούσε να θεωρηθεί αμφίβολο είναι του Polo καθώς όπως υπογράμμισε ο T. Schafer «η ονομασία Polo είναι αρκούντως εμβληματική. Είναι όμως αρκετά για να συνεχίσει στο μέλλον; Δεν το έχουμε ξεκαθαρίσει ούτε αποφασίσει ακόμα. Το Golf είναι πάντως σίγουρα από τα brandnames που θα διατηρήσουμε. Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να το εγκαταλείψουμε».
Όπως ανέφερε ο ίδιος, κάτι ανάλογο αναμένεται να ισχύσει και στην περίπτωση των διακριτικών GTI, τα οποία αναμένεται να επανέλθουν και στην νέα, ηλεκτρική εποχή της γερμανικής φίρμας. «Η συζήτηση που έχουμε αυτή την στιγμή είναι να εξελίξουμε πρώτα εκδόσεις επιδόσεων για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας και στην συνέχεια να εξασφαλίσουμε ότι τα διακριτικά GTI θα συνεχίσουν και στην ηλεκτροκίνητη εποχή».
«Τα διακριτικά GTX ήταν μια ιδέα στον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση. Για τη διαφοροποίηση δημιουργήσαμε τα συγκεκριμένα διακριτικά. Στο μέλλον θα κληθούμε να αποφασίσουμε αν χρειαζόμαστε ή όχι τα συγκεκριμένα διακριτικά. Ωστόσο τα διακριτικά GTI είναι πολύ ισχυρά», τόνισε ο Thomas Schafer.
Σε ό,τι αφορά την ταυτόχρονη παρουσία ενός ID. Golf και του ID. 3 στην γκάμα των ID. όπως αποκάλυψε ο T. Schafer, το ηλεκτροκίνητο Golf θα τοποθετηθεί χαμηλότερα στην γκάμα από το ID.3 το οποίο πιθανότατα θα μετασχηματιστεί σε crossover στη νέα γενιά του.