To Austral ετοιμάζεται να αποκτήσει μια μεγαλύτερη και πιο χρηστική έκδοση η οποία θα επωφεληθεί από υβριδική τεχνολογία
H Renault προετοιμάζεται να προσθέσει μια νέα επιλογή στην γκάμα του σχετικά πρόσφατου Austral η οποία έχει σχεδιαστεί προκειμένου να αυξήσει την πρακτικότητα του μοντέλου.
Διαχρονικά η Renault χρησιμοποιούσε την λέξη Grand προκειμένου να σηματοδοτήσει τις μεγαλύτερες σε μήκος και πιο πρακτικές εκδόσεις των μοντέλων της και η νέα έκδοση του Austral δεν αναμένεται να αποτελέσει εξαίρεση, δηλώνοντας με αυτόν τον τρόπου την επταθέσια διάταξη στο εσωτερικό της.
Αφετηρία για τη νέα έκδοση αναμένεται να αποτελέσει η αρχιτεκτονική CMF-D η οποία ήδη φιλοξενεί το Nissan X-Trail το οποίο ήδη διατίθεται ως επταθέσιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα CMF-D αποτελεί επί της ουσίας μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας CMF-C η οποία έχει «δώσει» το Nissan Qashqai όσο και το μέχρι σήμερα γνωστό Austral, μεταξύ άλλων.
Με την παραπάνω λογική, το Grand Austral αναμένεται να διαθέτει ένα αυξημένο κατά 3,8 εκ. μεταξόνιο το οποίο συνολικά θα φτάνει τα 2,705 μ. όπως ισχύει και στην περίπτωση του X-Trail.
Σε αντίθεση ωστόσο με το X-Trail το, Grand Austral δεν πρόκειται να επωφεληθεί από την τεχνολογία e-Power καθώς η Renault θα προτιμήσει την δική της υβριδική τεχνολογία E-Tech με τις ισχυρότερες υβριδικές παραλλαγές του νέου μοντέλου να επωφελούνται από τον συνδυασμό τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας από 160 έως 200 ίππους.
Σε επίπεδο σχεδίασης, είναι ήδη σαφές από τις επιφάνειες των δοκιμαστικών πρωτοτύπων ότι το Grand Austral διαθέτει ένα πιο τετραγωνισμένης λογικής πίσω τμήμα που συνδυαστικά και με την νέα χάραξη της οροφής αναμένεται να εξασφαλίσουν τον απαιτούμενο χώρο πίσω για την φιλοξενία μιας τρίτης σειράς καθισμάτων και φυσικά τον απαραίτητο χώρο καθ΄ύψος για εκείνους που βρίσκονται σε αυτά.