Ακολουθώντας πιστά τις τεχνολογικές προδιαγραφές της επίσης ανανεωμένης Α-Class με την οποία έχει κοινή τεχνολογική αφετηρία, η B-Class επιστρέφει με μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων, συμπεριλαμβανομένης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας η οποία αποτελεί κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων βενζίνης
Η γερμανική Mercedes υιοθετεί μια σειρά από στοχευμένες βελτιώσεις σε σχεδιαστικό και εξοπλιστικό επίπεδο προσθέτοντας παράλληλα ήπια υβριδική τεχνολογία σε όλες τις εκδόσεις βενζίνης αλλά και βελτιώνοντας την plug-in υβριδική τεχνολογία προς όφελος της αποδοτικότητάς της.
Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εικόνα, βάσει των συνηθειών της Mercedes-Benz οι αλλαγές δεν είναι ριζικές, εστιάζοντας στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, τη νέα γρίλια η οποία στις πιο γενναιόδωρες εκδόσεις υιοθετεί ένα πιο εντυπωσιακό εσωτερικό μοτίβο ενώ στις επιλογές συγκαταλέγονται και νέου σχεδιασμού τροχοί.
Στα ενδότερα οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν τον εξοπλισμό καθώς η ανανεωμένη B-Class υποδέχεται την τελευταία εκδοχή του MBUX η οποία διαθέτει ένα βελτιωμένο ψηφιακό βοηθό και σύστημα φωνητικών εντολών. Στις εξοπλιστικές προσθήκες συγκαταλέγονται κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος, θύρα USB C καθώς και ένα νέο δερμάτινο τιμόνι με δύο ακτίνες. Φυσικά δεν λείπουν οι νέες επιλογές σε επενδύσεις οι οποίες δίνουν περισσότερη έμφαση στη βιωσιμότητα, αποτελούμενες από ανακυκλωμένες πρώτες ύλες ή/και τεχνητό δέρμα.
Το MBUX εξακολουθεί να φιλοξενείται σε οθόνες 7,0 και 10,25 ιντσών ή προαιρετικά 10,25 ιντσών τόσο για τον πίνακα οργάνων όσο και το infotainment ενώ την ανανεωμένη εικόνα του εσωτερικού ολοκληρώνουν οι νέες επιλογές για τις επενδύσεις οι οποίες δίνουν περισσότερη έμφαση στη βιωσιμότητα με υλικά ανακυκλωμένης προέλευσης και τεχνόδερμα.
Οι πιο εκτεταμένες αλλαγές αφορούν την γκάμα κινητήρων καθώς σε όλες οι εκδόσεις βενζίνης ενσωματώνουν πλέον ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή παράλληλου επικουρικού κυκλώματος 48 Volt. H ήπια υβριδική τεχνολογία προσθέτει 14 ίππους οι οποίοι αν και δεν συνηγορούν στην αύξηση της συνολικής ισχύος, συμβάλουν όποτε χρειάζεται, περιορίζοντας παράλληλα τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Αναλυτικότερα, στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο turbo τετρακύλινδρος κινητήρα του 1,3 λίτρου ο οποίος συνδυάζεται με το παραπάνω ήπιο υβριδικό σύστημα και διατίθεται σε εκδοχές ισχύος 136 και 163 ίππων. Δίνει τη σκυτάλη στο δίλιτρο κινητήρας βενζίνης ο οποίος συνδυάζεται de facto με σύστημα τετρακίνησης και είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές 190 και 224 ίππων.
Η ανανεωμένη B-Class εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη και σε diesel επιλογές οι οποίες εφοδιάζονται με δίλιτρο μοτέρ σε εκδοχές ισχύος 116, 150 και 190 ίππων.
Βελτιώσεις έχουν υλοποιηθεί και στην plug-in υβριδική έκδοση η οποία συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας ισχύ 218 ίππων ενώ χάρη σε μια νέα μπαταρία υπόσχεται αυτονομία έως 77 χλμ. αλλά και περιορισμένες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα οι οποίες διαμορφώνονται σε σε 20 γρ./χλμ. και 0,9 λίτρου/100 χλμ. αντίστοιχα.