H ιταλική φίρμα παρουσιάζει το τελευταίο της “one-off” δημιούργημα με βάση την 812 GTS και την συνδρομή του τμήματος ειδικών παραγγελιών, Special Projects
Η Ferrari εκτός από όλους τους προφανείς λόγους είναι εξίσου διάσημη για την δημιουργία ειδικών, one-off εκδόσεων που ενισχύουν τον μύθος της και οι οποίες συνήθως δημιουργούνται καθ΄υπόδειξη και κατά παραγγελία κάποιου πελάτη της.
Σε αυτή ακριβώς την κατηγορία ανήκει και η SP51 το νέο κυριολεκτικά μοναδικό τετράτροχο του Maranello που δημιουργήθηκε από τμήμα Special Projects σύμφωνα με τις προτιμήσεις ενός πελάτη της φίρμας από την Ταϊβάν.
Αφετηρία για την έκδοση αποτελεί η 812 GTS που ωστόσο υιοθετεί εκτεταμένες αλλαγές που ουσιαστικά δεν έχουν αφήσει ανέπαφη καμία επιφάνεια του μοντέλου, «αποτυπώνοντας τις δυνατότητες του τμήματος Special Projects σε ό,τι αφορά την εκπλήρωση ιδιαίτερων απαιτήσεων», όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η ιταλική φίρμα.
Έτσι, οι μεταβολές στο σκαρί της 812 GTS είναι αμέτρητες και όπως σημειώνει η Ferrari αποτέλεσαν πρόκληση για την αεροδυναμική του μοντέλου. Παρ΄ όλα αυτά η εμμονική προσέγγιση των αεροδυναμιστών του Maranello εγγυάται την μέγιστη δυνατή άνεση από ένα ανοιχτό αυτοκίνητο για τους επιβαίνοντες.
Στα στοιχεία που έχουν διαφοροποιηθεί συγκαταλέγονται τα νέα φωτιστικά σώματα, ο νέος προφυλακτήρας το ανασχεδιασμένο καπό, οι ξαναγραμμένες εισαγωγές αέρα και οι ξανασμιλεμένες πλευρικές επιφάνειες.
Στις νέες λεπτομέρειες περιλαμβάνονται επίσης νέες εισαγωγές αέρα, κατασκευασμένες από ανθρακόνημα οι οποίες παρεπιδημούν πίσω από τους μπροστινούς θόλους. Στην πίσω όψη ξεχωρίζουν τα γνωστά αλλά ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα ενώ τα αεροδυναμικά στοιχεία και οι ακμές δείχνουν πιο τονισμένες σε συμφωνία με την σχεδίαση του νέου προφυλακτήρα.
Αντιθέτως, οι αλλαγές δεν έχουν την ίδια έκταση στο εσωτερικό που μιμείται στις λεπτομέρειες τους χρωματισμούς της αγωνιστικής ρίγας που διατρέχει το αμάξωμα και αυξάνει την «περιεκτικότητά» σε ανθρακόνημα.
Η Ferrari δεν αποκαλύπτει στοιχεία επιδόσεων για την SP51 και κατά πόσο αυτά έχουν επηρεαστεί σε σχέση με την 812 GTS λόγω των αλλαγών. Όπως και να έχει στην αθέατη πλευρά της εξακολουθεί να παρεπιδημεί ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων με απόδοση 800 ίππους και 718 Nm ροπής ο οποίος στην περίπτωση της 812 GΤS, καθιστά εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 3,0 δευτερολέπτων.