Η ιταλική φίρμα προετοιμάζει μια ανοιχτή έκδοση της Roma με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή
To Maranello ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμα ανοιχτό sportscar στο portfolio του, δοκιμάζοντας ήδη μια ανοιχτή εκδοχή της Ferrari Roma.
Παρά το βαρύ καμουφλάζ του συγκεκριμένου πρωτοτύπου, οι ομοιότητες του μπροστινού του τμήματος με της Roma είναι κάτι παραπάνω από σαφείς ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει μια διαφοροποίηση στην χάραξη της οροφής, αδιάψευστο στοιχείο των προθέσεων της ιταλικής φίρμας.
Παρ΄όλα αυτά ο V8 twin-turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων με ισχύ 620 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων και φυσικά οι βελτιώσεις των μηχανικών της Ferrari για την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου θα φροντίσουν οι «απώλειες» να είναι όσο το δυνατόν πιο αδιόρατες.
Το «παρών» αναμένεται να δώσουν τα συνήθη προγράμματα οδήγησης Wet, Race και ESC off, επιλέξιμα μέσω του Manettino καθώς και τα σοφιστικέ συστήματα της Ferrari για τον έλεγχο της πρόσφυσης και τη διαχείριση της ροπής, Slide Slip Control και Dynamic Enhancer.
Aυτό που αναμένεται να εκλείψει είναι η προαιρετική 2+2 διάταξη για το εσωτερικό η οποία θα θυσιαστεί για να φιλοξενηθεί ο μηχανισμός της μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής. Αντιθέτως δεν αναμένονται θεαματικές αλλαγές σε ό,τι αφορά το ταμπλό και δύο οθόνες, μία κάθετου προσανατολισμού 8,4 ιντσών για το infotainment και μια ακόμα 16,0 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Προαιρετικά μπορούν να συμπληρωθούν από την παρουσία μιας ακόμα οθόνης μπροστά από τον συνοδηγό.