Η ιταλική φίρμα επιβεβαιώνει την εξέλιξη μιας off-road παραλλαγής της Huracan δίνοντας στη δημοσιότητα και τα πρώτα επίσημα στοιχεία
Το 2019 η Lamborghini παρουσίασε ένα πρωτότυπο μοντέλο με την ονομασία Sterrato το οποίο βασιζόταν στην Huracan αλλά υιοθετούσε μια σειρά από περιπετειώδη στοιχεία και ικανότητες, δημιουργώντας νέες προοπτικές για το μέχρι τότε αποκλειστικά ασφάλτινο μοντέλο.
Αν και τότε το concept είχε θεωρηθεί ένα από τα συνήθη υπερβατικά σχεδιάσματα των Ιταλών, τελικά η Lamborghini, όπως όλα δείχνουν σκοπεύει να οδηγήσει στην παραγωγή μια αντίστοιχη έκδοση η οποία δεν αποκλείεται να κλείσει θριαμβευτικά τον κύκλο ζωής της Huracan.
Ήδη η ιταλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα δείγματα… κινούμενων εικόνων για την νέα έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετήσει την ίδια ονομασία με το πρωτότυπο και πολλά από τα σχεδιαστικά και μη χαρακτηριστικά του.
Μια προσεκτική παρατήρηση στο σχετικό υλικό αποκαλύπτει μια αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ράγες οροφής, προστατευτικά πλαστικά στους θόλους και όχι μόνο καθώς και ένα σετ επιπλέον φωτιστικών σωμάτων που αναλαμβάνουν να στοιχειοθετήσουν τις νέες ικανότητες της Sterrato να ακολουθήσει τους δρόμους τους λιγότερο ταξιδεμένους.
Όπως ίσχυε και στο πρωτότυπο, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η βελτίωση του συστήματος τετρακίνησης καθώς, φυσικά, και μια νέας γεωμετρίας ανάρτηση η οποία θα συμβάλλει στην αύξηση της απόστασης από τα έδαφος που στην περίπτωση του ομώνυμου πρωτότυπου είχε αυξηθεί κατά 5,0 εκατοστά.
Την εξίσωση αναμένεται να συμπληρώσουν τα μεγαλύτερα μετατρόχια αλλά και η ενίσχυση του κάτω τμήματος προκειμένου να παραμείνει προστατευμένο εκτός ασφάλτου.
Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι ο V10 κινητήρας ο οποίος θα εξοπλίζει και την Sterrato στην ίδια διαμόρφωση που εφοδιάζει την Huracan Evo εξασφαλίζοντας ισχύ 640 ίππων.
Το 2019 η Lamborghini παρουσίασε ένα πρωτότυπο μοντέλο με την ονομασία Sterrato το οποίο βασιζόταν στην Huracan αλλά υιοθετούσε μια σειρά από περιπετειώδη στοιχεία και ικανότητες, δημιουργώντας νέες προοπτικές για το μέχρι τότε αποκλειστικά ασφάλτινο μοντέλο.
Αν και τότε το concept είχε θεωρηθεί ένα από τα συνήθη υπερβατικά σχεδιάσματα των Ιταλών, τελικά η Lamborghini, όπως όλα δείχνουν σκοπεύει να οδηγήσει στην παραγωγή μια αντίστοιχη έκδοση η οποία δεν αποκλείεται να κλείσει θριαμβευτικά τον κύκλο ζωής της Huracan.
Ήδη η ιταλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα δείγματα… κινούμενων εικόνων για την νέα έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετήσει την ίδια ονομασία με το πρωτότυπο και πολλά από τα σχεδιαστικά και μη χαρακτηριστικά του.
Μια προσεκτική παρατήρηση στο σχετικό υλικό αποκαλύπτει μια αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ράγες οροφής, προστατευτικά πλαστικά στους θόλους και όχι μόνο καθώς και ένα σετ επιπλέον φωτιστικών σωμάτων που αναλαμβάνουν να στοιχειοθετήσουν τις νέες ικανότητες της Sterrato να ακολουθήσει τους δρόμους τους λιγότερο ταξιδεμένους. Όπως ίσχυε και στο πρωτότυπο, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η βελτίωση του συστήματος τετρακίνησης καθώς, φυσικά, και μια νέας γεωμετρίας ανάρτηση η οποία θα συμβάλλει στην αύξηση της απόστασης από τα έδαφος που στην περίπτωση του ομώνυμου πρωτότυπου είχε αυξηθεί κατά 5,0 εκατοστά.
Την εξίσωση αναμένεται να συμπληρώσουν τα μεγαλύτερα μετατρόχια αλλά και η ενίσχυση του κάτω τμήματος προκειμένου να παραμείνει προστατευμένο εκτός ασφάλτου.
Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι ο V10 κινητήρας ο οποίος θα εξοπλίζει και την Sterrato στην ίδια διαμόρφωση που εφοδιάζει την Huracan Evo εξασφαλίζοντας ισχύ 640 ίππων.
Να σημειωθεί ότι ήδη η φίρμα από την Μπολόνια έχει ήδη δώσει τις πρώτες συστάσεις για το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Huracan το οποίο θα υιοθετήσει plug-in υβριδική τεχνολογία. Αυτό σημαίνει ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα μπορούσε να αποτελέσει ένα αποχαιρετιστήριο δώρο στην εποχή εσωτερικής καύσης της Huracan και όχι μόνο. Αυτό που μένει πλέον να αποδειχθεί είναι αν θα έχει το status της περιορισμένης έκδοσης ή θα διατεθεί ευρέως –όσο ευρεία μπορεί να θεωρηθεί δηλαδή η παραγωγή μιας Lamborghini.
Να σημειωθεί ότι ήδη η φίρμα από την Μπολόνια έχει ήδη δώσει τις πρώτες συστάσεις για το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Huracan το οποίο θα υιοθετήσει plug-in υβριδική τεχνολογία. Αυτό σημαίνει ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα μπορούσε να αποτελέσει ένα αποχαιρετιστήριο δώρο στην εποχή εσωτερικής καύσης της Huracan και όχι μόνο. Αυτό που μένει πλέον να αποδειχθεί είναι αν θα έχει το status της περιορισμένης έκδοσης ή θα διατεθεί ευρέως –όσο ευρεία μπορεί να θεωρηθεί δηλαδή η παραγωγή μιας Lamborghini.