Μετά την παραδοσιακή SUV έκδοση αμαξώματος, σειρά στα πεδία δοκιμών παίρνει η Sportback έκδοση του Q6 e-tron, αποκαλύπτοντας μερικά ακόμα κομμάτια του παζλ για το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Audi
Εκτός από το Q8 το οποίο θα αποτελέσει ουσιαστικά την ανανεωμένη εκδοχή του e-tron, η Audi εξελίσσει με ταχείς ρυθμούς την επόμενη προσθήκη στην ηλεκτρική SUV γκάμα της. Ο λόγος για το Q6 e-tron το οποίο θα μπορούσε να θεωρηθεί ως το ηλεκτροκίνητο alter ego του Q5.
Ήδη ο φωτογραφικός φακός έχει εντοπίσει πολλές φορές την παραδοσιακή SUV παραλλαγή αμαξώματος του Q6 e-tron στα πεδία δοκιμών η οποία δίνει τη σκυτάλη στην Sportback έκδοση, στην πρώτη της εμφάνιση ως δοκιμαστικό πρωτότυπο.
Ανάμεσα σε αυτά συγκαταλέγεται η έντονα ανάγλυφη, κλειστή γρίλια, τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED, οι έντονες ακμές του προφυλακτήρα και μια γενικότερη αισθητική που παραπέμπει στον ήδη γνωστό Q4 e-tron.
Aυτο που δεν μπορεί να κρύψει το καμουφλάζ είναι η coupe λογικής οροφή που χαρακτηρίζει τις εκδόσεις Sportback και η οποία αναμένεται να εξασφαλίζει ένα ακόμα μικρότερο αεροδυναμικό συντελεστή ο οποίος θα μεταφράζεται σε επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας.
Για λόγους σύγκρισης, αξίζει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι το Q6 θα αποτελέσει την ηλεκτρική εναλλακτική στο Q5, θα υιοθετήσει μεγαλύτερες διαστάσεις, με την υπόσχεση μιας βελτιωμένης ευρυχωρίας η οποία στην περίπτωση της Sportback έκδοσης θα είναι ακόμα πιο «χρήσιμη» αντισταθμίζοντας τις απώλειες από τη coupe χάραξη της οροφής.
Τα σημαντικότερα «νέα» ωστόσο βρίσκονται στην αθέατη πλευρά του Q6 e-tron καθώς αφετηρία θα αποτελέσει μια καινούρια αρχιτεκτονική. Πρόκειται για την μετεξελιγμένη εκδοχή της Premium Platform Electric η οποία εκτός από το γερμανικό SUV θα αποτελέσει την αφετηρία για την νέα Porsche Macan EV.
H νέα πλατφόρμα θα συνοδεύεται από κύκλωμα 800 Volt που θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος με τάση 350 kW. Αυτό σημαίνει ότι η επαναφόρτιση έως το 80% θα απαιτεί περίπου 25 λεπτά.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για την χωρητικότητα των μπαταριών του Q6 ωστόσο, η νέα πλατφόρμα, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα μπορεί να φιλοξενήσει συστοιχίες ιόντων λιθίου που θα επιτρέπουν αυτονομία έως και 700 χλμ.
To παραπάνω μέγεθος αναμένεται ωστόσο να ισχύσει για την έκδοση παραγωγής πιο αεροδυναμικών κατασκευών όπως το A6 e-tron. Ακόμα και στην περίπτωση του πιο τετραγωνισμένου Q6 e-tron η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά τα 600 χλμ.
Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, το Q6 e-tron θα μιμηθεί πιθανότατα την γκάμα του επιβλητικού το e-tron GT περιλαμβάνοντας στις επιλογές του διάταξη δίδυμων ηλεκτρικών μοτέρ με ισχύ 475 ίππων (530 ίππων με τη λειτουργία overboost) όπως ισχύει και στην περίπτωση του τετράθυρου coupe της Audi.
Αναμενόμενα θα υπάρξουν και πιο προσιτές εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ η Audi έχει ήδη εκφράσει την πρόθεση της να δημιουργεί και RS εκδόσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της όπως ισχύει και στην περίπτωση του RS e-tron GT με απόδοση 645 ίππων.