DS 7: Αντεπίθεση κορυφής

DS 7: Αντεπίθεση κορυφής

H γαλλική φίρμα αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του DS7 η οποία αποχωρίζεται τα διακριτικά Crossback αλλά υιοθετεί μια ακόμα πιο επιβλητική σχεδίαση και τεχνολογία με «επιστέγασμα» μια νέα plug-in υβριδική έκδοση ισχύος 360 ίππων

Το μέχρι σήμερα γνωστό DS7 Crossback αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια της γαλλικής φίρμας να επανατοποθετήσει τον εαυτό της στο αυτοκινητιστικό στερέωμα, ως μιας φιλόδοξης εναλλακτικής στις premium προτάσεις.

Πλέον το επιβλητικών προδιαγραφών SUV που πρωτοεμφανίστηκε το 2017 υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή του που χάρη σε μια σειρά εμπεριστατωμένων βελτιώσεων που επιφυλάσσουν και επιπλέον ισχύ, φιλοδοξεί να παγιώσει την θέση του στο τοπίο των premium.

Ξεκινώντας από την νέα του εμφάνιση, η πιο διακριτή αλλαγή παρατηρείται στην νέα γεωμετρία των LED ημέρας που εξασφαλίζουν μια πιο αιχμηρή όσο και πιο αναγνωρίσιμη εικόνα στο επιβλητικό SUV.

Την εικόνα συμπληρώνουν ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, τα νέα φωτιστικά σώματα που καθώς και το ανασχεδιασμένο λογότυπο της γαλλικής φίρμας στην γρίλια.

Εκτός από τη νέα σχεδίαση τα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν και νέα τεχνολογία που η DS συνοψίζει ως Pixel LED Vision 3.0 και υπόσχεται καλύτερη ορατότητα χάρη σε μια σειρά από επιπλέον ενεργές λειτουργίες που αναπροσαρμόζουν συνεχώς τη δέσμη φωτός με βάση τις εκάστοτε συνθήκες. 

Το πίσω τμήμα ακολουθεί την ίδια πιο επιβλητική σχεδιαστική γραμμή καθώς εκτός από τα ανασχεδιασμένα και πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, οι σχεδιαστές των Γάλλων έχουν επαναπροσδιορίσει το σύνολο των επιφανειών.

Μια από τις πλέον χαρακτηριστικές αλλαγές είναι επίσης ότι τα διακριτικά Crossback αντικαθίστανται πλέον από τα DS Automobiles.

Τις αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου συμπληρώνουν οι νέου σχεδιασμού τροχοί οι οποίοι έχουν διαμέτρημα 19 ιντσών για την μοναδική πια έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης και 21 ιντσών για τις τρεις πλεόν plug-in υβριδικές εκδόσεις. 

Από την αναβάθμιση δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί –και δεν εξαιρείται- το εσωτερικό με κυρίαρχη την νέα και μεγαλύτερη οθόνη των 12,0 ιντσών για το infotainment η οποία συνδυάζεται με ίδιας διάστασης ψηφιακό πίνακα οργάνων. Αμφότερα επωφελούνται από την τελευταία εκδοχή του λειτουργικού της DS, IRIS, το οποίο προσφέρει νέες δυνατότητες μεταξύ των οποίων και σύστημα φωνητικού ελέγχου καθώς και ένα νέο interface.

Εμπλουτισμένος είναι και ο εξοπλισμός ασφαλείας ο οποίος εκτός από τις βελτιώσεις στη λειτουργία των ήδη γνωστών αντίστοιχων συστημάτων, αποκτά και νέα όπως το σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού. 

Πλουσιότερη και με περισσότερη έμφαση «επιστρέφει» η γκάμα κινητήρων η οποία πλέον περιλαμβάνει μία «απλή» και τρεις plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Αναλυτικότερα η γκάμα ξεκινά με την πετρελαιοκίνητη έκδοση BlueHDi με diesel μοτέρ 1,5 λίτρου απόδοσης 130 ίππων και αυτή αποτελεί και την μοναδική συμβατική έκδοση. Δίνει Ακολουθεί η plug-in υβριδική έκδοση των 225 ίππων η οποία συνδυάζει τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και νέα, μεγαλύτερη μπαταρία 14,2 kWh.

Χάρη στην νέα μπαταρία η ηλεκτρική αυτονομία της έκδοσης διαμορφώνεται σε ηλεκτρική αυτονομία 65 χλμ. Η διαδικασία αναπλήρωσης της ενέργειας απαιτεί περίπου δύο ώρες σε φορτιστή 7,4 kW. 

Ψηλότερα στην γκάμα τοποθετείται η επίσης plug-in υβριδική έκδοση DS 7 E-Tense 4×4 300 η οποία προσθέτει στην εξίσωση ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση αλλά και ισχύ 300 ίππων.

Από plug-in υβριδική τεχνολογία επωφελείται και η νέα κορυφαία έκδοση της γκάμας με ισχύ 360 ίππων η οποία υιοθετεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του παραπάνω συνόλου. Εκτός από τους επιπλέον ίππους, η έκδοση DS7 E-Tense 4Χ4 360 διαθέτει ανασχεδιασμένη ανάρτηση που επωφελείται από νέα ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές ράβδους, μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό και κυρίως προσφέροντας μια πιο δυναμική εμπειρία.

Το DS 7 E-Tense 4×4 εφοδιάζεται και από ένα ικανότερο σύστημα πέδησης, αποτελούμενο από μεγαλύτερα δισκόφρενα με διαμέτρημα 380 χιλιοστών και τετραπίστονες δαγκάνες. Τις βελτιώσεις συμπληρώνουν τα μεγαλύτερα μετατρόχια τα οποία προσθέτουν 2,4 εκατοστά μπροστά και 1,0 εκ. πίσω.

Χάρη στις παραπάνω διαφοροποιήσεις η νέα κορυφαία έκδοση του DS 7 εκτός από την πιο δυναμική εμπειρία, εγγυάται και υψηλές επιδόσεις που μεταφράζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα. Αναμενόμενα στην περίπτωση της συγκεκριμένης έκδοσης η ηλεκτρική αυτονομία περιορίζεται σε 55 χλμ. αν και με τη συνδρομή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας και του νέου συστήματος ελέγχου από το οποίο συνοδεύεται κατά την επιβράδυνση ο οδηγός μπορεί να μεγιστοποιήσει τα οφέλη ανάκτησης. 

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ