H τρίτη κατά σειρά γενιά του γερμανικoύ SUV εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης και αν και αυτό προς το παρόν δεν έχει μεγάλη σημασία, αναμένεται να αποτελέσει την τελευταία γενιά του μοντέλου με κινητήρες εσωτερικής καύσης
H τρέχουσα γενιά του δημοφιλούς SUV της VW έχει συμπληρώσει αρκετά χρόνια παρουσίας της στην αγορά μιας και πρωτοεμφανίστηκε το 2016. Ως εκ τούτου, η VW έχει ήδη ξεκινήσει την διαδικασία εξέλιξης της νέας γενιάς η οποία και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό δίνοντας το στίγμα των δεδομένα σημαντικών αλλαγών που θα ενσωματώσει.
Το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο αξιοποιεί προφανώς το αμάξωμα της μέχρι σήμερα γνωστής έκδοσης του μοντέλου αν και είναι ήδη εμφανείς ορισμένες διαφοροποιήσεις.
Στην προκειμένη περίπτωση επίσης, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουμε να κάνουμε με μια μη συμβατική έκδοση του μοντέλου η οποία αξιοποιεί ηλεκτρική τεχνολογία.
Με δεδομένη την παρουσία του αντίστοιχου μεγέθους αμιγώς ηλεκτροκίνητου ID.4 στην γκάμα της VW, είναι εξαιρετικά αμφίβολο να πρόκειται για μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση κάτι που σημαίνει ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο εφοδιάζεται με plug-in υβριδικό σύνολο κάτι που εξηγεί εν μέρει το επιπλέον βάρος που προδίδει η «καθίζηση» του πίσω τμήματος.
Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση, η «όψη» του Tiguan θυμίζει την αισθητική γραμμή των ID. αν και στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζεται με μια λειτουργική και μεγαλύτερη γρίλια χαμηλότερα.
Στην αθέατη πλευρά του μοντέλου αναμένεται να βρεθεί η πλατφόρμα MQB Evo η οποία μπορεί να φιλοξενήσει τόσο συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και plug-in υβριδικής τεχνολογίας.
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα την γκάμα κινητήρων αναμένεται το γνωστό μείγμα τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και diesel του ομίλου με εφαλτήριο τον turbo βενζίνης 1,5 λίτρου των 150 ίππων.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία εκδόσεων ήπιας υβριδικής τεχνολογίας eTSI. Τις επιλογές πετρελαίου θα εφοδιάζουν diesel μοτέρ 2,0 λίτρων ισχύος από 150 έως 200 ίππους ενώ την ισχυρότερη παραλλαγή του Tiguan θα εφοδιάζει plug-in υβριδικό σύνολο 245 ίππων χωρίς βέβαια να εξαιρείται από την εξίσωση η R έκδοση η οποία δεν αποκλείεται να αξιοποιήσει επίσης ηλεκτροκίνητη plug-in τεχνολογία.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η πλειονότητα των εκδόσεων θα συνδυάζεται και με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion αν και οι μικρότερες σε ισχύ και πιο κοντά στη βάση της γκάμας θα είναι διαθέσιμες και ως δικίνητες.
Σημαντικές αλλαγές θα πραγματοποιηθούν και στο εσωτερικό του όπου, αναμένεται να πάρει θέση το Digital Cockpit Pro υπό την μορφή δύο οθονών δέκα ιντσών ενώ η μετάβαση στην νέα πλατφόρμα θα συμβάλλει και στην ενίσχυση της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας με το πορτ μπαγκάζ να υπερβαίνει τα 520 λίτρα της σημερινής εκδοχής του.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, αν και δεν υπάρχουν επίσημες συστάσεις, η πρεμιέρα της νέας γενιάς του Tiguan αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στην επόμενη χρονιά με την προοπτική να διατεθεί από τα τέλη της.