H βρετανική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της αποκαλύπτει μια νέα δυναμικότερου προσανατολισμού έκδοση των Continental GT και GT C με πιο σπορ set-up
H Bentley προσθέτει στην γκάμα της τρίτης κατά σειρά γενιάς των Continental GT και GTC μια σπορ έκδοση που σηματοδοτείται από το S και υιοθετεί μια σειρά σπορ βελτιώσεων.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Bentley προσθέτει το S σε ένα πολυτελές όσο και επιβλητικό Grand Tourer βάρους 2.164 κιλών καθώς είχε συμβεί το ίδιο και με την δεύτερη γενιά της Continental το 2014.
Η επαναφορά του S στην νέα γενιά των Continental GT και GTC S δεν συνοδεύεται και από επιπλέον ισχύ καθώς ο κινητήρας παραμένει ανέπαφος χωρίς βέβαια να μπορεί να υποστηρίξει κανείς ότι υπολείπεται σε ισχύ.
Έτσι, και στην περίπτωση των νέων S εκδόσεων, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εξακολουθεί να απαιτεί 4,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά τις βελτιώσεις, οι δύο εκδόσεις επωφελούνται από ένα νέο, σπορ σύστημα εξαγωγής που εγγυάται ένα βελτιωμένο soundtrack. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα Dynamic Ride που συνοψίζεται στην παρουσία ενεργών αντιστρεπτικών ράβδων οι οποίες ευνοούν την σπορ οδήγηση προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμική ευστάθεια.
Από τις βελτιώσεις εξαίρεση δεν θα μπορούσαν να αποτελούν οι σχεδιαστικές τροποποιήσεις στις οποίες περιλαμβάνονται οι τροχοί των 22 ιντσών με τις κόκκινες δαγκάνες για το σύστημα πέδησης, οι σκουρόχρωμες λεπτομέρειες στην γρίλια αλλά και στα φωτιστικά σώματα ενώ την εικόνα συμπληρώνει το μαύρο φινίρισμα στις απολήξεις της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα διακριτικά S στα μαρσπιέ τα οποία είναι και φωτιζόμενα καθώς και τα αντίστοιχα λογότυπα στα προσκέφαλα των καθισμάτων. Το παλζ ολοκληρώνεται με την παρουσία του νέου πίνακα οργάνων με προέλευση την GT Speed που ενσωματώνει νέα γραφικά σε συμφωνία με τον προσανατολισμό της έκδοσης.