Mercedes-Benz GLA: Ανεπίσημη πρώτη

Mercedes-Benz GLA: Ανεπίσημη πρώτη

Η γερμανική φίρμα ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξης της ανανεωμένης GLA η οποία αναμένεται το 2024

Το μικρότερο SUV της γερμανικής φίρμας εντοπίζεται για πρώτη φορά από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, προδίδοντας ότι η Mercedes-Benz ξεκίνησε τη διαδικασία ανανέωσης της GLA και η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου δύο χρόνια. 

Προς το παρόν το δοκιμαστικό πρωτότυπο υιοθετεί ελαφρύ καμουφλάζ αν και οι σχεδιαστικές αλλαγές δεν προδιαγράφονται συνταρακτικές κατά τις συνήθειες της Mercedes-Benz. Σε κάθε περίπτωση σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η ανασχεδιασμένη γρίλια η οποία θα μιμηθεί την ανανεωμένη A-Class hatchback και θα συνδυαστεί με μια επίσης ανασχεδιασμένη κατώτερη γρίλια. Νέα θα είναι και τα φωτιστικά σώματα.

Σε προφίλ, ξεχωρίζουν τα ίδια χαρακτηριστικά προστατευτικά με τις λεπτομέρειες από χρώμιο ενώ στην τελική της μορφή την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν νέου σχεδιασμού ζάντες. Αντίστοιχη είναι η εικόνα του πίσω τμήματος όπου το καμουφλάζ κρύβει τα νέα φωτιστικά σώματα ενώ στην πορεία αναμένεται να υπάρξουν και άλλα ανασχεδιασμένα στοιχεία.

Στο εσωτερικό αναμένονται στοχευμένες αλλαγές στις οποίες θα περιλαμβάνονται νέες επιλογές για τις επενδύσεις αλλά και το διάκτινο τιμόνι που συναντάμε στα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Η σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο θα προέλθει από την αναβαθμισμένη εκδοχή του infotainment MBUX το οποίο θα συμβαδίζει με την τελευταία έκδοση του σχετικού λειτουργικού. Παρ΄όλα αυτά δεδομένου ότι πρόκειται για ανανεωμένη εκδοχή η GLA δεν αναμένεται να ενσωματώσει τη νέα διάταξη με την κάθετη οθόνη για το infotainment που εφοδιάζει τα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. 

Στην αθέατη πλευρά της GLA αναμένεται να βρεθεί η βελτιωμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής MFA που φιλοξενεί και την ανανεωμένη A-Class ενώ δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι βελτιώσεις στην ανάρτηση προς όφελος μιας πιο άνετης αλλά και πιο δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.

Προς το παρόν είναι νωρίς για να υπάρξουν λεπτομέρειες για τους κινητήρες, αν κα δεν θα πρέπει να αναμένονται συνταρακτικές αλλαγές στην δομή της γκάμας που θα εξακολουθεί να αποτελείται από τα ίδια σύνολα αν και με στοχευμένες βελτιώσεις που θα εστιάσουν στην αποδοτικότητα. Φυσικά η γκάμα θα εξακολουθήσει να περιλαμβάνει plug-in υβριδική επιλογή 218 ίππων η οποία υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου από 1,3 λίτρο/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 29 γρ./χλμ. 

Επίσης δεδομένα από τις βελτιώσεις δεν θα εξαιρεθούν οι εκδόσεις δια χειρός AMG τις οποίες θα συναντήσουμε στην πορεία της εξέλιξης του γερμανικού SUV.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ