Παρόλο που οι κλασικές 911 συνήθως μονοπωλούν το ενδιαφέρον ως είδος προς ανακατασκευή, η Nardone Automotive αποφάσισε να ασχοληθεί με την 928 παρουσιάζοντας ένα γοητευτικό όσο και σπάνιο restomod
Η 928 κατασκευάστηκε αρχικά με την πρόθεση, από μέρους της Porsche, να λειτουργήσει ως το μοντέλο που θα διαδεχόταν την 911. Αν και κάτι τέτοιο ποτέ δεν συνέβη ποτέ ο συνδυασμός ενός V8 κινητήρα με τη διάσημη οδηγική συμπεριφορά των Porsche, διατήρησε την 928 στην παραγωγή για 17 χρόνια από το 1978 έως το 1995.
Πλέον το ιστορικό μοντέλο της Porsche επιστρέφει ως restomod δια χειρός Nardone Automotive σε μια εκδοχή η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood όπου όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση ενδιαφέροντος για την απόκτησή της μαθαίνοντας και την τιμή της.
Όπως κάθε restomod που σέβεται τον εαυτό του, η αναγεννημένη 928 διαθέτει εκτός από τα χαρακτηριστικά του ιστορικού εαυτού της και πολλές βελτιώσεις οι οποίες έχουν υλοποιηθεί με την συνδρομή της Borromeo & De Silva, της σχεδιαστικής ομάδας που ήταν υπεύθυνη για την επαναφορά της Lancia Delta Integrale.
Στο προκείμενο, αν και η σχεδίαση του restomod δεν διαφέρει από εκείνο της αρχέτυπης 928 πίσω από την χρυσίζουσα απόχρωση βρίσκεται ένα αμάξωμα σχεδόν εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακόνημα το οποίο φυσικά μιμείται τις αναλογίες της ιστορικής 928. Παρ΄όλα αυτά στην εξίσωση έχουν προστεθεί οι διογκωμένοι θόλοι με έμπνευση την 928 GTS οι οποίοι φιλοξενούν σετ τροχών, ο σχεδιασμός των οποίων θυμίζει εξίσου το αρχετυπικό μοντέλο.
Ένα από τα χαρακτηριστικότερα στοιχεία της 928, τα κεντρικά φωτιστικά σώματα εξακολουθούν να κοσμούν την όψη της αν και σε μια νέα προσέγγιση με LED τεχνολογία ενώ συμπληρώνονται από φώτα ημέρας που τοποθετούνται στο ρύγχος το οποίο έχει σχεδιαστεί με έμπνευση από την αγωνιστική εκδοχή της. Αντιστοίχως ισχύει και για το πίσω τμήμα που καταλαμβάνεται φωτιστικά σώματα τεχνολογίας που εκτείνονται σε όλο το πλάτος της κατασκευής.
Στο εσωτερικό, αν και η σχεδίαση μιμείται το αρχέτυπο έχουν επίσης πραγματοποιηθεί βελτιώσεις καθώς η πλειονότητα των πλαστικών έχει αντικατασταθεί από δέρμα ενώ την θέση του πίνακα οργάνων καταλαμβάνει μια ψηφιακή οθόνη αν και με σαφή ρετρό αισθητική. Στο κέντρο του ταμπλό παρεπιδημεί το Porsche Classic Communication Management το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ιστορικές Porsche.
Από τις αλλαγές δεν εξαιρείται ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας η ισχύς του οποίου διαμορφώνεται σε 405 ίππους και συνδυάζεται με ένα νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Το παζλ των νεολογισμών συμπληρώνεται από την παρουσία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης αλλά και μιας ενεργής ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης.