H κορεατική φίρμα εξελίσσει τη νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του Kona η οποία θα εξακολουθήσει να είναι πολυσυλλεκτική ούσα διαθέσιμη σε συμβατικές όσο και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις
Η απολύτως αναγνωρίσιμη σιλουέτα του Kona εντοπίστηκε με περιβολή καμουφλάζ και φόντο της Άλπεις προδίδοντας ορισμένα στοιχεία από την νέα, δεύτερη γενιά του.
Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που η νέα γενιά του Kona εντοπίζεται από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, στη νέα εμφάνισή του έχει απαλλαγεί από ένα μέρος του καμουφλάζ δίνοντας την μέχρι σήμερα πιο «αποκαλυπτική» εικόνα του η οποία, αντιπαρέρχεται την φουτουριστική αισθητική του Ioniq 5 προς όφελος μιας πιο συμβατικής προσέγγισης που αποτελεί μετεξέλιξη της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του.
Για πρώτη φορά αφήνεται σε κοινή θέα ο μπροστινός προφυλακτήρας ο οποίος ενσωματώνει μια μεγαλύτερη κατώτερη γρίλια. Διακρίνονται επίσης οι δεκάκτινοι τροχοί οι οποίοι εξακολουθούν να «συνδυάζονται» με τους χαρακτηριστικά διογκωμένους θόλους.
Στο πίσω τμήμα διακρίνονται απολήξεις για την εξάτμιση κάτι που επιβεβαιώνει ότι και το νέο Kona δεν θα είναι διαθέσιμο μόνο ως ηλεκτροκίνητο αλλά θα εξακολουθήσει να διατίθεται και σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Με την έλευση του μικρότερου Bayon, αλλά και την αύξηση των διαστάσεων του Tucson, υπάρχει πλέον «χώρος» για την αύξηση των διαστάσεων του Κona το οποίο και αναμένεται να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα. Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αφετηρία για τη νέα γενιά θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται και η νέα δεύτερη γενιά του Niro κατ΄αντιστοιχία με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του η οποία αξιοποιεί την πλατφόρμα του προηγούμενου Niro.
Στοχευμένες βελτιώσεις αναμένονται σε όλο το εύρος της γκάμας ιδίως σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις που αξιοποιούν ηλεκτρική τεχνολογία με σημαντικότερες τις αλλαγές στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση οι οποίες θα στοχεύσουν σε υψηλότερη αυτονομία και επιδόσεις.