Η βαυαρική φίρμα παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή της Σειράς 3 που εκτός από νέα αισθητικά στοιχεία στην εμφάνισή της δίνει έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία, υιοθετώντας παράλληλα ορισμένες, στοχευμένες αλλαγές στην γκάμα κινητήρων
H ΒΜW αποκαλύπτει την ανανεωμένη Σειρά 3 η οποία υιοθετεί μια ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση, πλήρως αναβαθμισμένη ψηφιακή τεχνολογία καθώς και ορισμένες αλλαγές στην γκάμα κινητήρων που στοχεύουν σε περισσότερη αποδοτικότητα και επιδόσεις.
Επιστρέφοντας στην προσφάτως ανανεωμένη Σειρά 3, αισθητικά ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα της επίσης ανανεωμένης Σειράς 5, υιοθετώντας πιο λεπτά φωτιστικά σώματα τα οποία κάνουν τα χαρακτηριστικά νεφρά να δείχνουν μεγαλύτερα παρόλο που δεν έχουν αυξήσει το μέγεθός τους.
Στην περίπτωση των εκδόσεων Μ Sport, την εικόνα συμπληρώνει μια επιπλέον εισαγωγή αέρα χαμηλότερα ενώ ανασχεδιασμένες είναι και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν ο νέος προφυλακτήρας και ξαναγραμμένος αεροδυναμικός διαχύτης.
Το παζλ ολοκληρώνουν οι νέες προσθήκες σε αποχρώσεις για το αμάξωμα καθώς και νέου σχεδιασμού ζάντες 17 και 19 ιντσών. Για τις εκδόσεις με το επιπλέον πακέτο M Sport Pro, οι λεπτομέρειες από χρώμιο αντικαθίστανται από μαύρου χρώματος και συνδυάζονται με ένα ίδιου χρώματος spoiler και απολήξεις για την εξάτμιση καθώς και κόκκινες δαγκάνες για τα φρένα.
Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου η ανανεωμένη Σειρά 3 αποκτά πρόσβαση στο Curved Display. Aυτό μεταφράζεται στο συνδυασμό ενός πλήρους ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών ο οποίος συνδυάζεται με μια κεντρική οθόνη 14,9 ιντσών για το infotainment, ενώ αμφότερα φιλοξενούνται πίσω από μια ενιαία κοίλη οθόνη. Αναβαθμισμένο είναι και το λειτουργικό καθώς οι δύο οθόνες «τρέχουν» πλέον σε OS8.
Το νέο μεγαλύτερο infotainment εξακολουθεί να είναι διαχειρίσιμο μέσω της οθόνης αφής αλλά και του περιστροφικού επιλογέα iDrive ενώ πλέον έχουν εξαλειφθεί οι φυσικοί διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού. Ο τελευταίος είναι πλέον διαχειρίσιμος μέσω της κεντρικής οθόνης. Στην κεντρική κονσόλα παρεπιδημεί ένας μικρότερος επιλογέας σχέσεων καθώς πλέον τα paddles πίσω από το τιμόνι αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού. Το ίδιο ισχύει και για τον ηλεκτροχρωματικό κεντρικό εσωτερικό καθρέφτη.
Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων, η βασική δομή έχει διατηρηθεί ανέπαφη αν και όλα τα σύνολα επωφελούνται από βελτιώσεις που αποσκοπούν στην βελτίωση της αποδοτικότητάς τους ή σε μια πιο δυναμική εμπειρία. Ειδικότερα, στην έκδοση 320i ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,0 λίτρων αποδίδει 184 ίππους και 300 Nm ροπής και μεταδίδει την κίνηση στους πίσω ή προαιρετικά στους τέσσερις τροχούς.
Τη σκυτάλη παίρνει η αποκλειστικά πισωκίνητη έκδοση 330i η οποία επωφελείται από νέα πολλαπλή εξαγωγής και σύστημα υπερτροφοδότησης, αποδίδοντας 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι παραπάνω βελτιώσεις μεταφράζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα για την τετράθυρη έκδοση και σε 6,0 δευτερόλεπτα για την station wagon.
Eφαλτήριο για τις εκδόσεις diesel αποτελεί η έκδοση 320d η οποία πλέον συνδυάζεται με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt. Η ισχύς παραμένει αμετάβλητη σε 190 ίππους και 400 Nm ροπής ωστόσο βελτιωμένη εμφανίζεται η αποδοτικότητα η οποία συνοψίζεται σε κατανάλωση 3,9 λίτρων/100 χλμ.
Αμετάβλητες παραμένουν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις 330e οι οποίες εξακολουθούν να αποτελούν τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές της γκάμας, εξασφαλίζοντας εκπομπές ρύπων 30 γρ./χλμ. και είναι διαθέσιμες σε τετράθυρη και station wagon παραλλαγές.
Οι βελτιώσεις επεκτείνονται και στις ισχυρότερες εκδόσεις Μ340i και M340d οι οποίες εφοδιάζονται με εξακύλινδρους κινητήρες 3,0 λίτρων. Αμφότερες επωφελούνται από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που εξασφαλίζει υψηλότερη αποδοτικότητα ενώ εξακολουθούν να αποδίδουν 374 και 340 ίππους. Φυσικά σε δεύτερο χρόνο την γκάμα θα συμπληρώσει η ανανεωμένη Μ3.