Η βρετανική φίρμα ανανεώνει το κορυφαίο μοντέλο της εστιάζοντας στις -πολυτελείς- λεπτομέρειες
Η Rolls-Royce παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή της εμβληματικής Phantom και όπως σημειώνει, η διαδικασία στοχεύει στη διατήρηση του χαρακτήρα του μοντέλου με την παράλληλη αναβάθμιση των τεχνολογικών αλλά και των στοιχείων πολυτέλειας.
Η παραπάνω φράση μεταφράζεται σε εξαιρετικά ήπιες παρεμβάσεις στην εξωτερική εμφάνιση που περιορίζονται σε μια νέα κάθετη προσθήκη από χρώμιο στη γρίλια η οποία παρέχει και τη δυνατότητα φωτισμού της και σε νέου σχεδιασμού τροχούς που αντλούν τις επιρροές τους από μοντέλα της φίρμας της δεκαετίας του ’20.
Στις προαιρετικές προσθήκες συγκαταλέγονται η δυνατότητα επιλογής σκούρου περιγράμματος για την γρίλια, τα παράθυρα, το παρμπρίζ και τις λεπτομέρειες στο καπό οι οποίες προέκυψαν κατόπιν αντίστοιχων αιτημάτων πελατών της φίρμας.
Στο εσωτερικό η πιο διακριτή διαφοροποίηση είναι η αύξηση του πάχους της στεφάνης του τιμονιού προς όφελος μιας καλύτερης λαβής καθώς όπως σημειώνει η βρετανική φίρμα, υπάρχει πλέον ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός ιδιοκτητών Rolls-Royce που προτιμούν να οδηγούν οι ίδιοι τα αυτοκίνητά τους. Φυσικά η Phantom και στην ανανεωμένη εκδοχή της εξακολουθεί να προσφέρει το φάσμα απροσμέτρητων επιλογών εξατομίκευσης για τις οποίες είναι διάσημη.
Στις νέες προσθήκες συγκαταλέγεται και μια νέα λειτουργικότητα η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της εφαρμογής Whispers η οποία ονομάζεται Rolls-Royce Connected και επιτρέπει, μεταξύ άλλων, την αποστολή οδηγιών στο σύστημα πλοήγησης μέσω smartphone καθώς και τον έλεγχο της κατάστασης αλλά και της θέσης του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή.
Με αφορμή την ανανέωση η Rolls-Royce προσθέτει στις επιλογές μια νέα έκδοση με την ονομασία Platino η οποία ξεχωρίζει από μεταλλικές λεπτομέρειες στο χρώμα της πλατίνας, τις επενδύσεις από ύφασμα για τα πίσω καθίσματα και τα διακοσμητικά στοιχεία από τρισδιάστατο εκτυπωτή.
Ανέπαφα παραμένουν τα μηχανικά μέρη με κυρίαρχο τον twin-turbo V12 κινητήρα των 6,75 λίτρων απόδοσης 571 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.