H τεχνολογία της Mercedes-AMG συναντιέται με την αισθητική του αμερικανού star will.i.am σε ένα one-off δημιούργημα που εκτός των άλλων στοχεύει και να φέρει σε επαφή τους λιγότερο προνομιούχους νέους με την προηγμένη τεχνολογία
H Mercedes-AMG άφησε τον διάσημο αμερικανό ράπερ, παραγωγό και μακροχρόνιο συνεργάτη της, will.i.am να υλοποιήσει το όνειρο του, υπογράφοντας την αισθητική ενός μοντέλου με αφετηρία την τετράθυρη AMG GT το οποίο παρουσιάζεται εν όψει του παρθενικού Grand Prix του Μαϊάμι και φιλοδοξεί να ενσαρκώσει πολλά περισσότερα από μια one-off δημιουργία.
«Μεγάλωσα σε γκέτο, ακούγοντας hip-hop. Παρακολουθούσα θρυλικούς καλλιτέχνες της hip-hop σκηνής να ραπάρουν για Mercedes. Κάπως έτσι, η απόκτηση μιας Mercedes ήταν πάντα ένα όνειρο για μένα. Για πολλά από τα παιδιά των γκέτο η απόκτηση μιας Mercedes είναι ένα σύμβολο προόδου και ότι ξεπέρασαν τα εμπόδια. Πλέον έχω κατακτήσει τον στόχο μου και προχώρησα ακόμα μακρύτερα, βλέποντας να υλοποιείται το δικό μου όραμα για ένα μοντέλο Mercedes-AMG. Αυτό που δεν πείραξα είναι ο κινητήρας καθώς η AMG κατασκευάζει πραγματικά τους καλύτερους κινητήρες. Η ιστορία των ιδρυτών της AMG με ενέπνεε πάντα όπως πάντα είναι ιδιαίτερα αναζωογονητικό να συνεργάζεσαι με ανθρώπους που μοιράζονται τον ίδιο τρόπο σκέψης με σένα και αναζητούν την συνεχή βελτίωση», δήλωσε χαρακτηριστικά για την εμπλοκή του στο project ο Will.i.am.
Για να κατανοήσει κανείς το “The Flip” όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο που, σύμφωνα με τις συστάσεις, αποτελεί μια δημιουργική ανάμειξη στοιχείων της AMG GT, της G-Class αλλά και της SLS και υλοποιήθηκε από τον αμερικανό κατασκευαστή West Coast Customs, ανάμεσα στις φιλοδοξίες του πρωτότυπου είναι να φέρει σε επαφή τη νέα γενιά με προέλευση τις λιγότερο προνομιούχες κοινότητες, με την επιστήμη, την τεχνολογία, την μηχανική, την τέχνη και τα μαθηματικά, με στόχο να τους παρακινήσει σε μια νέα κατεύθυνση που θα τους εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον.
Υπό αυτό το σκεπτικό θα υπάρξει μια σειρά εκδηλώσεων με επίκεντρο το “The Flip” που θα στηρίξουν τους σκοπούς του φιλανθρωπικού ιδρύματος του wil.i.am, wil.i.am/Angel Foundation με στόχο την εκπαίδευση και τη δημιουργία μιας δεξαμενής νέων ταλέντων που θα επανδρώσουν τις δουλειές του μέλλοντος αλλά και να εφεύρουν το μέλλον, συμβάλλοντας στην καλυτέρευση των συνθηκών για τους ίδιους, τις οικογένειες αλλά και τις κοινότητές τους.
«Η συνεργασία μας με τον will.i.am άγγιξε μια νέα κορυφή με το “The Flip”. Ανταλλάξαμε έμπνευση και κίνητρα κατά την υλοποίηση αυτού του ολιστικού concept που υπερβαίνει κατά πολύ τα μέτρα μιας one-off αυτοκινητιστικής δημιουργίας. Παίρνουμε πολύ σοβαρά τις ευθύνες μας έναντι της κοινωνίας. Η επιτυχία της Mercedes-AMG ως μιας πολυτελούς φίρμας επιδόσεων εναπόκειται και στην έμπνευση των νέων γενιών, δίνοντας τους πρόσβαση στις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Είναι αναπόσπαστο μέρος της παράδοσής μας να είμαστε πρωτοπόροι και να τολμάμε νέα πράγματα και στοχεύουμε να συνεχίσουμε αυτήν την παράδοση», δήλωσε το στέλεχος της Mercedes-AMG, Philip Schiemer για την νέα, έκτη κατά σειρά και πιο τολμηρή συνεργασία με τον πολυπλατινένιο αμερικανό μουσικό.
Στο προκείμενο, μια ματιά στις επιφάνειες του “The Flip” αρκεί για να εντοπίσει κανείς αυτό που στο συλλογικό ασυνείδητο έχει εντυπωθεί ως αμερικανική αισθητική των γκέτο. Η WILL.I.AMG συνδυάζει την όψη της G-Class με την σιλουέτα ενός coupe με αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες, ρετρό σχεδιασμού τροχούς και γυάλινη οροφή που παραπέμπει σε αυτή της Gullwing καθώς διαιρείται σε δύο τμήματα. Στην θέση του λογοτύπου της Mercedes υπάρχει ένα αρκουδάκι ενώ το ίδιο ισχύει και για την πλήμνη τροχών, παραπομπή σε μια νέα σειρά ειδικού εξοπλισμού με την ονομασία BEAR ο οποίος θα είναι διαθέσιμος από την Mercedes-AMG στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Όπως προαναφέρθηκε το μοντέλο βασίζεται στην AMG GT 4-Doοr αν και το μόνο στοιχείο που δεν έχει αλλάξει είναι ο κινητήρας. Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί πιο από τις τρεις παραλλαγές του V8 των 4,0 λίτρων με τα οποία διατίθεται το τέτραθυρο μοντέλο βρίσκεται κάτω από το καπό της WILL.I.AMG. Κρίνοντας από το στυλ πάντως το επικρατέστερο σενάριο είναι να υιοθετεί την εκδοχή της έκδοσης S με ισχύ 630 ίππων ή ακόμα και αυτήν της plug-in υβριδικής E Performance των 830 ίππων.