Το Maranello υπογράφει μια νέα μοναδική δημιουργία η οποία κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις υποδείξεις ενός προφανώς εκλεκτού πελάτη της
H ιταλική φίρμα έχει μακρά παράδοση στις μοναδικές, κυριολεκτικά, εκδόσεις μοντέλων της οι οποίες συνήθως δημιουργούνται είτε στο πλαίσιο κάποια συγκεκριμένης όσο και υπερβατικής επιδίωξης από το Maranello ή σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάποιου εκλεκτού πελάτη της Ferrari.
H SP48 εμπίπτει στην δεύτερη κατηγορία καθώς, σύμφωνα με τις συστάσεις, δημιουργήθηκε κατόπιν παραγγελίας πελάτη του οποίου στοιχεία δεν δημοσιοποιούνται ως συνήθως. Όπως σημειώνει ωστόσο το Maranello, ο αγοραστής ο οποίος έχει μακρά ιστορία ιδιοκτησίας Ferrari συμμετείχε ενεργά στη διαδικασία εξέλιξης του μοντέλου που παρά την ιδιάζουσα εμφάνισή της που την καθιστά μοναδική, μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με την F8 Tributo –αν και όχι μόνο με αυτή.
Η νέα, εντυπωσιακή όψη της έχει προκύψει μετά από πολύωρους πειραματισμούς σε τρισδιάστατα ψηφιακά μοντέλα με στόχο μια μοναδική εμφάνιση η οποία φυσικά δεν προδίδει τις αξιώσεις επιδόσεων και αεροδυναμικής μιας Ferrari. Εκτός από τις άφθονες καμπύλες με τις οποίες έχει σμιλευτεί το καπό της και την τριγωνική απόληξη μπροστά, η γρίλια υιοθετεί ένα τρισδιάστατο μοτίβο που θυμίζει αμυδρά την Roma αν και στην προκειμένη περίπτωση, η κοίλη υλοποίησή της έχει οδηγήσει το concept σε άλλο επίπεδο.
Στο πίσω τμήμα που επίσης θυμίζει κάπως την Roma, οι σχεδιαστές ακολουθούν μια εξίσου εντυπωσιακή προσέγγιση, έχοντας αφαιρέσει το πίσω παρμπρίζ και αντικαθιστώντας τα συνήθη στρογγυλά φωτιστικά σώματα με λεπτά LED που κατά ένα τρόπο ενσωματώνονται αρμονικά στο οβάλ σχήμα που δημιουργούν τα αεροδυναμικά πτερύγια.
Στις διαφορές που μπορεί να παρατηρήσει κανείς σε σχέση με την F8 Tributo, είναι οι διαφορετικά σχεδιασμένες και χαμηλότερα τοποθετημένες πλευρικές εισαγωγές αέρα αλλά και η άφθονη χρήση μαύρου χρώματος στο κατώτερα πλευρικά τμήματα.
Παραδόξως το εσωτερικό δεν διαφέρει σημαντικά από αυτό του μοντέλου όπου βασίζεται με την εξαίρεση των διακριτικών SP48 Unica που κοσμούν το ταμπλό μπροστά από την θέση του συνοδηγού και τις επενδύσεις των καθισμάτων που αποτελούνται από Alcantara επεξεργασμένο με laser.
H Ferrari δεν αναφέρει στοιχεία για αλλαγές στα μηχανικά μέρη κάτι που σημαίνει πιθανότατα ότι στην αθέατη πλευρά του μοντέλου παρεπιδημεί ο γνώριμος V8 των 3,9 λίτρων που εφοδιάζει την F8 Tributo. Υπενθυμίζεται ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm ροπής, μεγέθη που της επιτρέπουν να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται σε 340 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Φυσικά η ιταλική φίρμα δεν δημοσιοποιεί κανένα στοιχείο για την τιμή της one-off έκδοσης αν και δεδομένα αυτή θα ξεπερνά κατά πολύ τα περίπου 270.000 ευρώ που κοστίζει η F8 Tributo.