Η τρίτη κατά σειρά γενιά του Countryman περιφέρει την αναγνωρίσιμη αλλά σημαντικά αυξημένη σε μέγεθος σιλουέτα της στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης και σε γερμανικούς δρόμους δίνοντας μια σαφέστερη εικόνα του
To δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της ΜΙΝΙ ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία επιφυλάσσει σημαντικές αλλαγές στις οποίες συγκαταλέγεται η προσθήκη μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Η πρεμιέρα του νέου μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθεί ως τα τέλη της χρονιάς με την προοπτική να διατεθεί από το 2023.
Μέχρι τότε το Countryman εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring και μάλιστα σε δύο εκδόσεις τις Cooper και Cooper S. Κατά τα τεκμήρια του φωτογραφικού φακού το νέο Countryman διατηρεί την ρετρό αισθητική του, αλλά αυξάνει σημαντικά τις διαστάσεις του. Ο λόγος της αύξησης των διαστάσεών του εκτός φυσικά από το να προσφέρει περισσότερη άνεση και χρηστικότητα είναι η πρόθεση της ΜΙΝΙ να εντάξει στην γκάμα της ένα νέο μικρότερο crossover το οποίο θα είναι εξαρχής αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Επιστρέφοντας στο νέο Countryman το οποίο με δεδομένη την αύξηση μεγέθους θα αποτελέσει το μεγαλύτερο σε διαστάσεις μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η ΜΙΝΙ, όπως μαρτυρά ο φωτογραφικός φακός θα είναι και πάλι διαθέσιμο σε έκδοση Cooper S η οποία και προδίδεται από τις χαρακτηριστικές απολήξεις της εξάτμισης. Επίκεντρο της έκδοσης και πάλι θα αποτελέσει ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας των 2,0 λίτρων ο οποίος όμως στην προκειμένη περίσταση θα συνδυάζεται με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt προς όφελος της αποδοτικότητας.
Το δεύτερο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στο γερμανικό δημόσιο οδικό δίκτυο κρύβει κάτω από το καμουφλάζ του την «ηπιότερη» όσο και δημοφιλέστερη έκδοση Cooper η οποία υιοθετεί μια διαφορετική γρίλια σε σχέση με την S αλλά και διαφορετικούς προφυλακτήρες σε σχέση με την S ενώ την εικόνα συμπληρώνει μια διαφορετική εξάτμιση.
Αφετηρία για την νέα γενιά του Countryman θα αποτελέσει μια μετεξέλιξη της πλατφόρμας FAAR ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται πλέον στη Λειψία αντί της Ολλανδίας.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το επικουρικό κύκλωμα των 48 Volt δεν αναμένεται να αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο της S έκδοσης αλλά αναμένεται να επεκταθεί σε περισσότερες εκδόσεις. Αυτό αναμένεται να ισχύσει και για την βασική έκδοση η οποία θα εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου. Με την συνδρομή της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας η ισχύς της αναμένεται να αυξηθεί στους 170 ίππους.
Τη σημαντικότερη προσθήκη στην γκάμα αναμένεται να αποτελέσει η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της παραπάνω πλατφόρμας που θα χρησιμοποιηθεί επίσης και από την BMW iX1.
Όταν είχε ανακοινωθεί, πίσω στο 2017, η ηλεκτρική τροποποίησης της πλατφόρμας FAAR συνδυαζόταν με μπαταρία 60 kWh η οποία υποσχόταν αυτονομία 450 χλμ. και ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων. Βέβαια στην περίπτωση του Countryman και προς όφελος της τετρακίνητης ικανότητας αναμένεται να αξιοποιηθούν δύο ηλεκτρικά μοτέρ.