H ινδική φίρμα αποκαλύπτει ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο concept car που αναλαμβάνει να συστήσει τη νέα ηλεκτρική εποχή της Tata
Η ινδική Tata προσφέρει ένα δείγμα από τα μελλοντικά ηλεκτρικά της σχέδια παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχης τεχνολογίας πρωτότυπο το οποίο δείχνει να αγνοεί τα στεγανά των κατηγοριών, αναμιγνύοντας στοιχεία SUV και van.
Αφετηρία για το μοντέλο αποτελεί μια καινούρια αρχιτεκτονική σχεδιασμένη εξαρχής με γνώμονα τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης η οποία κωδικοποιείται ως GEN 3. Σύμφωνα με τις συστάσεις τόσο η αρχιτεκτονική όσο και το Avinya θα περάσουν στην παραγωγή από το 2025 ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα με βάση την ίδια πλατφόρμα.
Εκτός από την νέα τεχνολογία, το Avinya αναλαμβάνει να συστήσει και το νέο σχεδιαστικό κώδικα της φίρμας ο οποίος εκφράζεται με την παρουσία μιας ενιαίας λωρίδα LED στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα που υπογραμμίζουν την εικόνα του. Το Avinya διαθέτει επίσης φωτιζόμενη γρίλια που τονίζει ακόμα περισσότερο την όψη του.
Χάρη στην ηλεκτροκίνηση οι πρόβολοι είναι εξαιρετικά κοντοί μεγιστοποιώντας τους διαθέσιμους χώρους στο εσωτερικό. Την εικόνα συμπληρώνουν η μεγάλη σε μήκος οροφή η οποία ενσωματώνει γυαλί, οι διογκωμένοι θόλοι και το μικρό σε έκταση πίσω παρμπρίζ.
Στα στοιχεία εντυπωσιασμού ανήκουν και οι κάμερες αντί εξωτερικών καθρεπτών ενώ το ίδιο ισχύει και για τον εσωτερικό καθρέπτη που αντικαθίσταται από ψηφιακή οθόνη συνεργαζόμενη με κάμερα εξαλείφοντας τα προβλήματα που προκύπτουν από το συνδυασμό μεγάλου μήκους και μικρού πίσω παρμπρίζ.
Ακόμα εντυπωσιακότερο από το εξωτερικό είναι το εσωτερικό όπου η πρόσβαση πραγματοποιείται από αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες, απαλλάσσοντας τη σχεδίαση από τις δεύτερες κολώνες, στα πρότυπα των υπερπολυτελών οχημάτων.
Κυρίαρχα στοιχεία στον θάλαμο επιβατών εκτός από τους άφθονους χώρους είναι η περιστρεφόμενη θέση οδηγού και συνοδηγού, η σχεδίαση του πίσω καθίσματος σε στυλ καναπέ και το απλό ταμπλό που ενσωματώνει το infotainment και ένα τετραγωνισμένο τιμόνι με ενταγμένο τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οι επενδύσεις αποτελούνται από ύφασμα και δέρμα ενώ χάρη στην ηλεκτροκίνηση το πάτωμα είναι εντελώς επίπεδο.
Προς το παρόν η ινδική φίρμα δεν δημοσιοποιεί στοιχεία που να αφορούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά, σημειώνοντας μόνο ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες με αυτονομία έως και 500 χλμ. Επίσης, όπως σημειώνει η Tata η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική υπόσχεται νέας γενιάς συστήματα που αφορούν την συνδεσιμότητα όσο και την υποβοήθηση, την άνεση και την ασφάλεια. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα πλατφόρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερα ηλεκτρικά μοτέρ προσφέροντας και τετρακίνηση.