H νέα και ικανότερη γενιά του γερμανικού pickup πραγματοποιεί μια ακόμα ινκόγκνιτο εμφάνιση εν όψει της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται έως το τέλος της χρονιάς
H γερμανική φίρμα προσφέρει λίγα ακόμα κομμάτια από το παζλ που θα συνθέσει τη νέα γενιά του σκληροτράχηλου pickup, δημοσιοποιώντας μια σειρά εικόνων του από τις δοκιμές εξέλιξης.
Βάσει των νέων και ρεαλιστικότερων αποτυπώσεών του, το Amarok δείχνει σαφώς μεγαλύτερο σε μέγεθος από τον προκάτοχό του και είναι όπως υποδηλώνουν τα μεγέθη των 5,35 μ. μήκους και το μεταξόνιο των 3,27 μέτρων το οποίο είναι αυξημένο κατά 17,5 εκατοστά.
Οι νέες διαστάσεις θα μεταφραστούν σε ακόμα μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό ενώ συνδυαστικά με τη διαφορετική σχεδίαση και τους κοντούς προβόλους, βελτιωμένες προδιαγράφονται και οι off-road ικανότητές του. Σύμφωνα με τις συστάσεις αυξημένες θα είναι και οι μεταφορικές του δυνατότητες οι οποίες θα διαμορφωθούν σε 1,2 τόνους. Παράλληλα το νέο Amarok θα έχει ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων.
Όπως είναι γνωστό το VW Amarok μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική και την τεχνολογία του με το Ford Ranger κατόπιν σχετικής συμφωνίας των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών και, προφανώς, κρίνοντας από τις αναλογίες και την σιλουέτα του όχι μόνο αυτά.
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, βάσει των teaser που έχει ήδη δημοσιοποιήσει η VW, θα υπάρξει μια σαφής τεχνολογική αναβάθμιση με επίκεντρο το Virtual Cockpit, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων της γερμανικής φίρμας ο οποίος θα συνδυαστεί με ευμέγεθες σύστημα infotainment. Σε κάθε περίπτωση οι φυσικοί διακόπτες δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν εξολοκλήρου τον θάλαμο επιβατών όπως συνηθίζεται στα μοντέλα του σκκληροτράχηλου αυτού είδους.
Εκεί που δεδομένα αναμένονται σημαντικές αναβαθμίσεις είναι σε ό,τι αφορά τα συστήματα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης τα οποία θα αναλάβουν να ενισχύσουν το προφίλ του γερμανικού pickup ενώ κάτι ανάλογο θα ισχύσει και για τις δυνατότητες συνδεσιμότητας οι οποίες θα υπακούν στα μέτρα του σήμερα.
Σε επίπεδο κινητήρων το Amarok θα περιλαμβάνει στις επιλογές του έναν V6 πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων ο οποίος θα καταλάβει την κορυφή της γκάμας. Αναμένεται να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.
Χαμηλότερα στην γκάμα θα βρεθούν δίλιτροι κινητήρες diesel αλλά και βενζίνης ενώ στο μέλλον δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να υπάρξει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση στα χνάρια του αντίστοιχου σχεδιασμού της μπλε οβάλ φίρμας.