H νέα C-Class υποδέχεται στην γκάμα της την πρώτη έκδοση επιδόσεων δια χειρός Affalterbach με ισχύ 408 ίππων
H νέα ενσάρκωση του διαχρονικού best-seller της γερμανικής φίρμας προσθέτει στις επιλογές της την πρώτη έκδοση με τα σήματα της AMG και τα διακριτικά C 43, φιλοξενώντας στα σπλάχνα της ένα νέας λογικής κινητήριο σύνολο που ενσωματώνει ήπια υβριδική τεχνολογία και διαθέτοντας, φυσικά, όλες τις συνήθεις βελτιώσεις που αποσκοπούν σε ένα δυναμικότερο χαρακτήρα.
Κατά τις συνήθειες της γερμανικής φίρμας θα ακολουθήσει και η παραδοσιακά ισχυρότερη έκδοση C 63 η οποία όπως έχει ήδη επιβεβαιώσει η Mercedes-Benz θα ενσωματώνει plug-in υβριδική τεχνολογία προς όφελος της αποδοτικότητας όσο και της ισχύος.
Επιστρέφοντας στην C 43 η οποία θα είναι διαθέσιμη σε τετράθυρη όσο και πρακτική station wagon έκδοση, επίκεντρο αποτελεί ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,0 λίτρων που εφοδιάζει και την A 45 S o οποίος στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζεται με παράλληλο κύκλωμα 48 Volt, αυξάνοντας την ισχύ σε 408 ίππους και 500 Nm ροπής.
Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων αλλά και του συστήματος τετρακίνησης 4Matic με την φροντίδα της AMG. Το 4Matic έχει ρυθμιστεί ώστε να κατανέμει έως και κατά 69% της ροπής στον πίσω άξονα, ενώ στα χαρακτηριστικά της έκδοσης συμπεριλαμβάνεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο εξασφαλίζει επιπλέον δυναμισμό και ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία εντός των αστικών τειχών.
Σε απόλυτα μεγέθη, η C 43 υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα ή 265 χλμ./ώρα με την επιλογή του προαιρετικού πακέτου AMG Package.
Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς από μια έκδοση με τα σήματα της AMG, τα προγράμματα οδήγησης έχουν αυξηθεί και συνοψίζονται πλέον σε Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Mε την επιλογή των Sport και Sport+, διαφοροποιούνται επί το δυναμικότερο η απόκριση κινητήρα, κιβωτίου, συστήματος διεύθυνσης καθώς και η ρύθμιση της ανάρτησης. Να σημειωθεί ότι η έκδοση επωφελείται de facto από ρυθμιζόμενα ενεργά αμορτισέρ τα οποία προσαρμόζουν αυτόματα τον βαθμό απόσβεσης, αναλόγως την ποιότητα του οδοστρώματος και του στυλ οδήγησης.
Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες και αεριζόμενα δισκόφρενα 370 χιλιοστών.
Από την εξίσωση δεν λείπουν οι αισθητικές αναβαθμίσεις που αναλαμβάνουν να τονίσουν τη διαφορετικότητα της έκδοσης και οι οποίες είναι ανάλογες των αντίστοιχων εκδόσεων των A και E-Class. Κυρίαρχα στην όψη των AMG της C-Class είναι η χαρακτηριστική γρίλια με τα οριζόντια, άφθονα σε χρώμιο στοιχεία, οι πιο επιθετικές εισαγωγές αέρα ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ένας δυναμικότερος αεροδυναμικός διαχύτης και δύο χορταστικές απολήξεις για την εξάτμιση. Την εικόνα συμπληρώνουν οι νέου σχεδιασμού ζάντες διαθέσιμες σε διάσταση 18 ή προαιρετικά 19 και 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό επικρατεί η γνώριμη πολεμική όσο και πάντα πολυτελής ατμόσφαιρα με τις επενδύσεις από το τεχνόδερμα Artico, τις κόκκινες ραφές, τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας, τα σπορ πεντάλ και το χαρακτηριστικό επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι καθώς και κάποιες άλλες λεπτομέρειες να δίνουν τον τόνο του Affalterbach.
Το παρών δίνει και το ευφυές σύστημα infotainment MBUX με την προσθήκη μιας συντόμευσης για το Dynamic Select το σύστημα που λειτουργεί ως καταγραφικό χρόνων και δεδομένων για χρήση σε πίστα, προκειμένου ο οδηγός να μπορεί να συμβουλευτεί, να συγκρίνει και κατ΄επέκταση, να βελτιώσει τις επιδόσεις του.
Αμετάβλητος παραμένει ο χώρος αποσκευών που ξεκινά από τα 455 λίτρα για την τετράθυρη έκδοση και από τα 490 για την πρακτικότερη station wagon.
H διάθεσή των ισχυρότερων εκδόσεων της C-Class αναμένεται να ξεκινήσει από το φθινόπωρο.