Η γερμανική φίρμα προσθέτει στις επιλογές του νεοφιχθέντος roadster μια νέα έκδοση που φιλοδοξεί να αποτελέσει ιδανικό σημείο εισόδου στον νέο κόσμο της SL με την υπογραφή του Affalterbach, αξιοποιώντας τετρακύλινδρο κινητήρα με τεχνολογία από την F1
H Mercedes-AMG αποκάλυψε προσφάτως την νέα γενιά της SL, συστήνοντας αρχικά δύο πανίσχυρες εκδόσεις με V8 κινητήρα, ωστόσο πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου προκειμένου το γερμανικό roadster να αποκτήσει μια νέα και πιο προσιτή έκδοση η οποία αξιοποιεί τετρακύλινδρο κινητήρα για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.
Παρά τον «μικρό» αριθμό κυλίνδρων η νέα έκδοση η οποία υιοθετεί τα διακριτικά SL 43, υπόσχεται υψηλές επιδόσεις χάρη σε ένα ηλεκτρικό σύστημα υπερτροφοδότησης το οποίο είναι εμπνευσμένο από την τεχνολογία που χρησιμοποιούν τα μονοθέσια της F1.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο η έκδοση SL 43, επενδύει σε μια κομψότερη και ηπιότερη αισθητική σε σχέση με τις V8 εκδόσεις, διαθέτοντας ένα διαφορετικά σχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα και ένα αντιστοίχως πιο «ήπιο» πίσω τμήμα όπου φιλοξενούνται στρογγυλές απολήξεις για την εξάτμιση, αντί των τετραγωνισμένων SL 55 και SL 63. Αντιθέτως απαράλλακτη παραμένει η γρίλια Panamericana στην όψη της και φυσικά οι γνώριμες αναλογίες του γερμανικού roadster.
Παρά την λιγότερο αιχμηρή αισθητική της σε σχέση με τις V8 εκδόσεις, η SL 43 θα προσφέρει στους δυνητικούς ιδιοκτήτες της τη δυνατότητα επιλογής του Aerodynamics Package, το οποίο προσθέτει στην εμφάνισή της αεροδυναμικά βοηθήματα στους δύο προφυλακτήρας αλλά μια νέα ρύθμιση για το ενεργό spoiler πίσω που εγγυάται αυξημένη κάθετη δύναμη και βελτιώνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας. Την εικόνα της συμπληρώνουν τροχοί 19 ιντσών οι οποίοι προαιρετικά μπορούν να επιλεγούν με διαμέτρημα 20 ή και 21 ιντσών.
Επίκεντρο της νέας έκδοσης αποτελεί ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,0 λίτρων που εφοδιάζει και την AMG A 45 S ο οποίος στην περίπτωση της SL 43 επωφελείται από ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται στις τάξεις της F1 και αποσκοπεί να ελαχιστοποιήσει την υστέρηση του turbo, εισάγοντας στην εξίσωση ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αναλαμβάνει να το κινεί πριν, αυτό καταστεί εφικτό από τα καυσαέρια. Το συγκεκριμένο σύστημα εξασφαλίζει υψηλότερη απόκριση και αμεσότητα, καθιστώντας εφικτή την άμεση επιτάχυνση μετά από φρενάρισμα ή λειτουργία coasting.
To παραπάνω σύστημα λειτουργεί με την συνδρομή ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt το οποίο μπορεί επίσης να συνεισφέρει στην συνολική απόδοση η οποία διαμορφώνεται σε 381 ίππους και 480 Nm ροπής, 14 επιπλέον ίππους για μικρό χρονικό διάστημα.
Μια άλλη κρίσιμη διαφορά της νέας έκδοσης σε σχέση με τις V8 είναι η απουσία συστήματος τετρακίνησης καθώς η κίνηση στην SL 43 μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων MCT.
Η απουσία του συστήματος τετρακίνησης και ο μικρότερου κυβισμού κινητήρας περιορίζουν το συνολικό βάρος της έκδοσης σε 1.810 κιλά. Το μέγεθος αυτό σημαίνει ότι είναι κατά 140 κιλά ελαφρύτερη από την SL 55 στοιχείο που συνδυαστικά με τον πισωκίνητο χαρακτήρα της αναμένεται να την αναδείξει ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις της γκάμας σε όρους οδικής συμπεριφοράς.
Τα παραπάνω, με την ενεργοποίηση της λειτουργίας Race Start, επιτρέπουν στην SL 43 την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 275 χλμ./ώρα.
Αντιθέτως με την τετρακίνηση, μέρος του εξοπλισμού της SL 43 μπορεί να αποτελέσει προαιρετικά το σύστημα τετραδιεύθυνσης αλλά και ενεργά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης μέσω των προγραμμάτων οδήγησης που καλύπτουν όλο το φάσμα από το Comfort έως το Sport+. Επίσης διαθέσιμο θα είναι το πακέτο AMG Dynamic Plus το οποίο προσθέτει στην εξίσωση, ενεργά σημεία στήριξης κινητήρα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μειωμένη κατά 1,0 εκατοστό απόσταση από το έδαφος και ένα επιπλέον πρόγραμμα οδήγησης με την ευνόητη ονομασία Race.
Nα σημειωθεί επίσης ότι η νέα έκδοση δεν διαφέρει σε τίποτα από τις ήδη γνωστές του γερμανικού roadster σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του όπου κυριαρχεί η γνώριμη κάθετου προσανατολισμού οθόνη για το infotainment με δυνατότητα ανάκλισης έως κατά 20 μοίρες και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, αμφότερα με βάση τις ευκολίες και τις δυνατότητες του νεότερου λογισμικού του MBUX.