Η ιταλική φίρμα σχεδιάζει την επάνοδο των ιστορικών διακριτικών Topolino, αξιοποιώντας τις συνέργειες του ομίλου Stellantis
H ονομασία Topolino χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά από την Fiat σε μοντέλο παραγωγής πριν περίπου 60 χρόνια, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, η ιταλική φίρμα ετοιμάζεται να επαναφέρει τα διάσημα διακριτικά εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία του μικρότερου όσο και ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Citroen, Ami.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, ήδη η πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου έχει παρουσιαστεί στους αντιπροσώπου της φίρμας ανά την Ευρώπη που ανέφεραν ότι υιοθετεί πιο εκλεπτυσμένα χαρακτηριστικά σε επίπεδο σχεδίασης όσο και εξοπλισμού σε σχέση με το αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλο της Citroen.
Όπως ισχύει για το Ami αλλά και για το ισοδύναμο της Opel, Rocks, η εκδοχή της Fiat αναμένεται να διατεθεί σε επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις με τις δεύτερες να αποτελούν την ιδανική λύση για μεταφορές εντός της πόλης. Επίσης, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί η παρουσία μιας ανοιχτής εκδοχής στις επιλογές του.
Υπενθυμίζεται ότι το Citroen Ami έχει μήκος 2,41 μέτρων και τη δυνατότητα να φιλοξενεί δύο ενηλίκους επιβαίνοντες. Εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 6 kW το οποίο του εξασφαλίζει μέγιστη ταχύτητα έως και 45 χλμ./ώρα και τροφοδοτείται από μπαταρία 5,5 kWh που με τη σειρά της υπόσχεται αυτονομία 75 χλμ.
To Fiat Topolino αναμένεται να υιοθετήσει ανάλογα τεχνικά χαρακτηριστικά αν και περιγράφεται ως πλουσιότερο εξοπλιστικά ενώ θα διαθέτει ένα πιο προσεγμένο θάλαμο επιβατών.
Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, η κατασκευή του Fiat Topolino αναμένεται να ξεκινήσει από την επόμενη χρονιά στο εργοστάσιο του ομίλου Stellantis στο Μαρόκο με την προοπτική παραγωγής 35.000-40.000 μονάδων ετησίως.