Μία από τις δύο εταιρείες που αξιώνουν δικαιώματα στην παράδοση της Hispano Suiza και για την ακρίβεια, η ελβετική ομώνυμη φίρμα, παρουσιάζει την δική της εκδοχή για ένα σύγχρονο υπεραυτοκίνητο με V10 κινητήρα και 1.200 ίππους
H Hispano Suiza έχει γράψει τη δική της σελίδα στην προπολεμική ιστορία της πολυτελούς αυτοκίνησης. Η παράδοση που κάποτε δημιούργησε υπήρξε η αιτία για την κατά κάποιο τρόπο διπλή αναβίωσή της καθώς στην σύγχρονη εποχή υπάρχουν δύο εταιρείες οι οποίες αξιώνουν και ερίζουν για το δικαίωμα χρήσης του ονόματος της. Η μία εξ αυτών, ελβετικών συμφερόντων παρουσίασε μόλις το νέο της μοντέλο παραγωγής με την μορφή ενός επιβλητικού hypercar και την oνομασία Maguari HS1 GTS.
To τετράτροχο αποτελεί ουσιαστικά την έκδοση παραγωγής ενός πρωτότυπου μοντέλου που η εταιρεία είχε παρουσιάσει το 2010 στην έκθεση της Γενεύης, υπογεγραμμμένο σχεδιαστικά από το πρώην σχεδιαστή της Audi, Erwin Leo.
Aν και πέρασαν 12 χρόνια από τότε, η αισθητική της έκδοσης παραγωγής δείχνει να σέβεται απολύτως την σχεδιαστική γραμμή του πρωτοτύπου, υιοθετώντας ίσες δόσεις κομψότητας και δυναμικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του ύφους η τεράστια απειλητική γρίλια με το τριγωνικό μοτίβο που θυμίζει πολιορκητικό κριό και πλαισιώνεται από εξαιρετικά στενά φωτιστικά σώματα.
Αντίστοιχα επιθετική είναι και η εικόνα του υπόλοιπου αμαξώματος όπου τον πρώτο λόγο έχουν οι δυναμικές αναλογίες που διακόπτονται από εισαγωγές αέρα που με τη σειρά τους εξυπηρετούν τις ανάγκες ψύξης ενός θηριώδους κινητήρα. Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται οι τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης, ο αιχμηρός αεροδυναμικός διαχύτης, οι χαώδεις οπές απαγωγής θερμότητας στο πίσω τμήμα και η ενιαία λογική χάραξης των πίσω φωτιστικών σωμάτων που παραπέμπει σε αυτοκίνητο βγαλμένο από την εικονική πραγματικότητα.
Επίκεντρο αποτελεί ένας V12 κινητήρας με χωρητικότητα 5,5 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων που αυτονόητα προσφέρει τη δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων μέσω paddles. H ισχύς ανέρχεται στο επιβλητικό μέγεθος των 1.200 ίππων και 1.100 Nm ροπής. Αυτή μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα εξασφαλίζοντας στο ελβετικό hypercar τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του θα αγγίζει τα 360 χλμ./ώρα με τον κατασκευαστή να διευκρινίζει ότι θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής αύξησης του τελευταίου μεγέθους σε 400 χλμ./ώρα.
Όπως υποθέτει κανείς με δεδομένο το είδος που εκπροσωπεί το Maguari HS1 GTS βασίζεται σε ένα αλουμινένιο χωροδικτύωμα ενώ μεγάλο μέρος των εξωτερικών του επιφανειών κατασκευάζονται από ανθρακόνημα. Παρ΄όλα αυτά το συνολικό του βάρος ανέρχεται σε 1.890 κιλά προφανώς λόγω του βάρους του κινητήρα αλλά και του διόλου ευκαταφρόνητου μεγέθους του.
Προς το παρόν η ελβετική Hispano Suiza δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για τις τιμές πώλησης ή για τις λεπτομέρειες του εσωτερικού και του εξοπλισμού, σημειώνοντας ωστόσο ότι οι δυνητικοί αγοραστές του Maguari HS1 GTS θα μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης η οποία θα περιλαμβάνει τα αρτιότερα υλικά που θα μπορούσε αγοράσει κανείς.