H ισχυρότερη έκφραση του βαυαρικού coupe θα τιμήσει τις παραδόσεις, ούσα αποκλειστικά πισωκίνητη και δίνοντας έμφαση σε μια δυναμική που δεν θα μένει στην απλή δημιουργία εντυπώσεων
H βαυαρική φίρμα έχει υποσχεθεί ότι η πρεμιέρα της Μ2 θα πραγματοποιηθεί φέτος, αποτελώντας ένα μέρος των… εορτασμών για την πεντηκοστή επέτειο από την ίδρυση του τμήματος «Μ».
Με δεδομένο το χρονοδιάγραμμα, το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην πίστα του Nurburgring, κρύβει πίσω από το καμουφλάζ την τελική μορφή του μοντέλου που βασίζεται στην νέα Σειρά 2 Coupe και στοχεύει σε ακόμα περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση.
Από σχεδιαστικής άποψης, η Μ2 δείχνει να διαθέτει ένα νέο προφυλακτήρα μπροστά ο οποίος συμπληρώνεται από ένα πιο διακριτό splitter και από την παρουσία περισσότερων εισαγωγών αέρα.
Στο πίσω τμήμα διακρίνονται ήδη ο επιβλητικός αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος φιλοξενεί την γνώριμη τετραπλή απόληξη του συστήματος εξαγωγής που είναι συνυφασμένη με τα μοντέλα Μ της BMW.
Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, το ducktail spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ αλλά και η παρουσία των διογκωμένων θόλων που προδίδουν ακόμα μεγαλύτερους τροχούς.
Στο προκείμενο, η BMW αναμένεται να ακολουθήσει την ίδια λογική με την προηγούμενη Μ2 επενδύοντας όμως σε ακόμα περισσότερη ισχύ που προδιαγράφεται ακόμα πιο διασκεδαστική καθώς η νέα ενσάρκωση του μοντέλου θα είναι αυστηρά πισωκίνητη, αγνοώντας τις πρόσφατες συνήθειες των Μ3 και των Μ4 και παρά το γεγονός ότι μοιράζεται την ίδια αφετηρία με εκείνες.
Η ισχύς της θα προέλθει από εξακύλινδρους straight six κινητήρες και αναμένεται να διαμορφωθεί σε περίπου 400 ίππους για τη βασική έκδοση, ενώ δεδομένα θα φλερτάρει με τους 430 ίππους για την έκδοση Competition η οποία θα εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γκάμας. Παράλληλα, ήδη υπάρχουν πληροφορίες ότι θα υπάρξει εκ νέου και έκδοση Μ2 CS η οποία θα ακολουθήσει το παράδειγμα της προκατόχου της, επενδύοντας σε ακόμα υψηλότερη ισχύ και μια σειρά βελτιώσεων που θα ευνοούν την κίνηση σε πίστα.
Προκειμένου να υποστηριχθεί η γενναιόδωρη ισχύς και η κίνηση στους πίσω τροχούς, η νέα Μ2 θα διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια, ενισχυμένο πλαίσιο, διαφορικό M Sport ως μέρος του βασικού εξοπλισμού της και φυσικά ένα σετ μεγαλύτερων φρένων. Φυσικά θα υπάρξουν οι γνώριμες δύο επιλογές για τα αμορτισέρ, με τη βασική να προσφέρει standard βαθμό απόσβεσης και την δεύτερη να προσφέρει τη δυνατότητα περαιτέρω ρυθμίσεων.
Εκτός από την κίνηση που θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, η BMW σε μια κίνηση που απευθύνεται στους πιο παραδοσιακούς λάτρεις της σπορ αυτοκίνησης, θα προσφέρει τη νέα Μ2 και με μηχανικό κιβώτιο εκτός από το αυτόματο των οκτώ σχέσεων που συνήθως συνοδεύει τις Μ εκδόσεις.
Το προφίλ της έκδοσης θα συμπληρώσουν σπορ προσανατολισμού και διαμόρφωσης προγράμματα οδήγησης τα οποία θα αποσκοπούν στην πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι. Φυσικά, όλη η διαμόρφωση του εσωτερικού θα ακολουθεί επίσης τις συνήθειες του τμήματος Μ, υιοθετώντας bucket καθίσματα και λεπτομέρειες που θα παραπέμπουν σε μια πολεμική ατμόσφαιρα. Το παρών θα δώσει και το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο επιγράφεται ως Curved Display iDrive και ενώνει σε μια ενιαία καμπύλη οθόνη τον πίνακα οργάνων και το infotainment που επίσης θα διαθέτουν νέα γραφικά και δυνατότητες, σχεδιασμένες ειδικά για την εισαγωγική Μ πρόταση της γκάμας της BMW.