H δεύτερη κατά σειρά γενιά της V12 Vantage μετράει πλέον αντίστροφα για την άφιξή της, επιφυλάσσοντας υψηλότερη ισχύ και μια σειρά βελτιώσεων που θα αποτελέσουν ιδανικό αποχαιρετισμό για ένα είδος που, εν όψει ηλεκτροκίνησης, φτάνει στο τέλος της διαδρομής του
H βρετανική φίρμα προαναγγέλλει την αποκάλυψη της νέας V12 Vantage, η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στις 16 Μαρτίου και, όπως όλα δείχνουν, θα αποτελέσει την τελευταία του είδους της των παραδοσιακών V12 sportscars που δεν συνοδεύονται από κάποιου είδους επικουρική ηλεκτρική τεχνολογία.
Εξάλλου μαζί με την ανακοίνωση, η βρετανική φίρμα δημοσιοποίησε και το απαραίτητο teaser το οποίο προσομοιάζει την νέα V12 Vantage με τη δύναμη της φύσης και συνοδεύεται από την πλήρη νοημάτων φράση «Never Leave Quietly», καθώς το Gaydon έχει ανακοινώσει ότι εφεξής θα δώσει περισσότερη έμφαση στην ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.
Born with an unapologetic presence and a deafening roar. V12 Vantage is the latest descendent of an iconic bloodline.#AstonMartin #V12Vantage #NeverLeaveQuietly
— Aston Martin (@astonmartin) March 14, 2022
Στο προκείμενο, τόσο οι κατασκοπικές λήψεις από τις δοκιμές εξέλιξης όσο και τα διάφορα teaser έχουν δώσει μια ιδέα για την νέα εκδοχή του μοντέλου που θα διαθέτει μια ακόμα πιο επιβλητική γρίλια καθώς και επιπλέον εισαγωγές αέρα στο καπό προκειμένου να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του V12 κινητήρα.
Ξεχωρίζουν επίσης τα αναθεωρημένα αεροδυναμικά βοηθήματα όπως, π.χ., το προτεταμμένο splitter και το χαρακτηριστικό πρόσθετο πτερύγιο στο spoiler πίσω, το οποίο θα επιφορτιστεί με την ενίσχυση της παραγωγής κάθετης δύναμης. Επίσης, σε αντίθεση με την συνήθη διάταξη εξάτμισης των V8 sportscars, στην προκειμένη περίπτωση κυριαρχεί μια κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη στο πίσω τμήμα. Δεδομένα την εικόνα θα συμπληρώσει και ένας πλήρως ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, δεδομένα θα πρόκειται για τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 των 5,2 λίτρων ο οποίος εφοδιάζει τις DB11, DBS Superleggera, αλλά και την περιορισμένη έκδοση V12 Speedster. Στην τελευταία, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 700 ίππους αν και η νέα V12 Vantage αναμένεται να βρεθεί κοντά σε ισχύ με την DB11 αποδίδοντας μεταξύ 600 και 650 ίππων. Με δεδομένο όμως το μικρότερο μέγεθος και το χαμηλότερο βάρος της V12 Vantage, οι επιδόσεις της προδιαγράφονται καταιγιστικές.
Στην περίπτωση της Speedster, η Aston Martin χρησιμοποίησε μια «υβριδική» αρχιτεκτονική που προερχόταν κατά το ήμισυ από την DBS Superleggera προκειμένου να τοποθετήσει τον μεγαλύτερο κινητήρα V12 κινητήρα στο πλαίσιο της Vantage. Δεν αποκλείεται να ισχύσει κάτι ανάλογο και για την V12 Vantage η οποία δεδομένα θα αξιοποιήσει ένα πλαίσιο το οποίο θα της εξασφαλίζει τη δυνατότητα κίνησης σε πίστα και αγωνιστικές αξιώσεις.