Πιστό στο concept που προηγήθηκε το νέο μέλος της ηλεκτρικής γκάμας της VW αποκαλύπτεται πλήρως… εις διπλούν , ανταποκρινόμενο στις μεταρετρό προσδοκίες και στις επιταγές του μέλλοντος
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής φίρμας είναι αρκετά διαφορετικό από όσα έχουν προηγηθεί μιας και αφενός πρόκειται για ένα πενταθέσιο MPV αφετέρου είναι το μοναδικό από την ID. γκάμα που φέρει κάποια συναισθηματική σύνδεση με το παρελθόν της γερμανικής φίρμας.
Ο λόγος φυσικά για το ID. Buzz το οποίο αποτελεί μια μεταρετρό προσέγγιση του θρυλικού γερμανικού VW Type 2 με ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.
Κατά μια παράδοξη αναλογία με το παρελθόν που ξεπερνά την αισθητική του, όπως ακριβώς και το Type 2 είχε ως αφετηρία το Beetle, το ID. Buzz βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με το ID.3, την πολυχρηστική πλατφόρμα ΜΕB.
Το ID. Buzz διαθέτει κύκλωμα φόρτισης που του επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή DC 170 kW διαδικασία που εγγυάται επαναφόρτιση των μπαταριών του έως το 80% σε χρόνο μισής ώρας.
Επίσης διαθέτει σύστημα αμφίδρομης φόρτισης ως standard κάτι που σημαίνει ότι το γερμανικό πολυμορφικό μοντέλο θα μπορεί να διοχετεύσει ενέργεια στο δίκτυο όταν απαιτείται.
Με μήκος 4,712 μέτρων και μεταξόνιο 2,988 μέτρων το ID. Buzz υπόσχεται γενναιόδωρη φιλοξενία σε πέντε επιβαίνοντες αν και σε αντίθεση με το concept και την περιστρεφόμενη δυνατότητα των καθισμάτων η VW επέλεξε συμβατικά καθίσματα. Το πίσω κάθισμα προσφέρει τη δυνατότητα κύλισης, πριμοδοτώντας, ανάλογα τις ανάγκες τον διαθέσιμο χώρο για τα κάτω άκρα των επιβατών ή τον χώρο αποσκευών. Ο τελευταίος μπορεί να φιλοξενήσει από 1.211 έως 2.205 λίτρα με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.
Το εσωτερικό ακολουθεί τη διχρωμία της εξωτερικής εμφάνισης ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην χρηστικότητα καθώς το ID. Buzz διαθέτει ένα επιπλέον χώρο αποθήκευσης, χαμηλά στο κέντρο του ταμπλό ο οποίος φιλοξενεί ξύστρα για τον πάγο και ανοιχτήρι καθώς και ένα μεγαλύτερο χώρο ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει φιάλες ή πιο ογκώδη αντικείμενα.
Σε ό,τι αφορά την ψηφιακή τεχνολογία, μιμείται όσα έχουμε δει σε ID.3 και ID.4 διαθέτοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,4 ιντσών και infotainment 10,0 ή προαιρετικά 12,0 ιντσών. Την εικόνα συμπληρώνουν χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό, λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto για πλήρη συνδεσιμότητα, οκτώ θύρες USB-C καθώς και σύστημα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών.
Εκτός ωστόσο από την επιβατική πενταθέσια έκδοση, το ID.Buzz θα είναι διαθέσιμο και σε επαγγελματική panel van έκδοση για μεταφορά εμπορευμάτων η οποία μοιράζεται τα ίδια τεχνικά και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με εξαίρεση φυσικά την διαμόρφωση του εσωτερικού και φυσικά τον χώρο φόρτωσης.
Ο τελευταίος έχει ωφέλιμο όγκο 3,9 κ.μ. και μπορεί να φιλοξενήσει έως 650 κιλά φορτίου και είναι προσβάσιμος είτε μέσω της προς τα πάνω ανοιγόμενης πίσω πόρτας είτε μέσω της πλευρικής συρόμενης. Να σημειωθεί ότι σε δεύτερο χρόνο αναμένεται τόσο μια επταθέσια επιβατική έκδοση όσο και μια επαγγελματική με μεγαλύτερο μεταξόνιο με αυξημένες μεταφορικές ικανότητες.
Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της van έκδοσης θα προσφέρεται επίσης η δυνατότητα επιλογής τριθέσιας διάταξης στο μπροστινό κάθισμα.
Η παραγωγή του ID.Buzz θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στην χρονιά με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται το φθινόπωρο.