Όπως είναι γνωστό η βρετανική φίρμα ετοιμάζει το πρώτο της SUV το οποίο θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στα τέλη Μαρτίου και επί του παρόντος δίνει μια πρώτη γεύση μέσω μιας διαρροής εκ Κίνας
Aν και η βρετανική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα πολλά στοιχεία για το πρώτο της SUV το οποίο είναι, προς το παρόν, γνωστό με την κωδική ονομασία Type 132, μια διαρροή από το γραφείο κατάθεσης ευρεσιτεχνιών στην Κίνα δίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την σιλουέτα του.
Σύμφωνα με τα σχέδια, είναι σαφές ότι το Type 132 υιοθετεί την ίδια επιθετική σχεδίαση στην οποία υπακούν η Emira και η ηλεκτροκίνητη Evija.
Στις λεπτομέρειες διακρίνεται η αιχμηρή γρίλια, ενδεικτική των προθέσεων και των σπορ αξιώσεων του νέου SUV, οι κάμερες που αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέφτες, οι αναδυόμενες χειρολαβές καθώς και διάφορα περίτεχνα πτερύγια που προφανώς αποσκοπούν στην βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή, αντισταθμίζοντας εν μέρει τον αυξημένο όγκο ενός, όπως όλα δείχνουν, επιβλητικού SUV.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, το νέο SUV θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική (μία από τις τέσσερις που ετοιμάζουν οι Βρετανοί για χρήση σε ηλεκτροκίνητες εφαρμογές) η οποία κωδικοποιείται ως Premium Architecture.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η Premium Architecture θα αξιοποιηθεί από μια «ευρεία γκάμα lifestyle μοντέλων που θα απογειώσουν την Lotus σε όρους πωλήσεων και εσόδων». Αυτό σημαίνει πιθανότατα ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα αφιερωθεί σε κάθε μεγέθους SUV τα οποία σε αντίθεση με τα sportscars της φίρμας θα κατασκευάζονται στην Κίνα.
Στο προκείμενο, αν και ένα ηλεκτροκίνητο SUV μπορεί να αντιβαίνει κάπως την φιλοσοφία του Colin Chapman περί απλοποίησης και χαμηλού βάρους, αναμένεται να αντισταθμίσει την «απώλεια» με θεαματικές επιδόσεις σε κάθε πεδίο.
Η Premium Architecture μπορεί να υποστηρίξει μεταξόνιο από 2,99έως 3,1 μέτρα και να φιλοξενήσει μπαταρίες απόδοσης από 90 έως 120 kWh. Αυτές θα τροφοδοτούν δύο ή περισσότερα ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία θα δίνουν τη δυνατότητα στο νέο SUV της Lotus να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο από τρία δευτερόλεπτα.
Παράλληλα δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία ενός πανίσχυρου κυκλώματος φόρτισης το οποίο θα επιτρέπει στο πρώτο ευρείας παραγωγής μοντέλο της νέας εποχής της Lotus να αναπληρώνει την ενέργεια των μπαταριών του σε ταχυφορτιστή έως 350 kW.