Το μοντέλο που θα μείνει στην ιστορία ως το πρώτο SUV της Ferrari προσφέρει για άλλη μια φορά τον εαυτό του στον φωτογραφικό φακό από τα πεδία δοκιμών αν και με άκρως παραπλανητικό καμουφλάζ
Aν και οι πρώτες διαρροές που αποκαλύπτουν την τελική μορφή της Purosangue έχουν ξεκινήσει να αναδύονται στο διαδίκτυο δίνοντας μια σαφή ιδέα για τη σχεδίασή της, η Ferrari συνεχίζει να καλύπτει τα δοκιμαστικά πρωτότυπα με παραπλανητικό καμουφλάζ αγνοώντας επιδεικτικά τις διαδικτυακές σειρήνες που θέλουν να αποκαλύψουν πρόωρα το πρώτο της SUV.
Έτσι στις νέες λήψεις από τα πεδία δοκιμών η σιλουέτα της Purosangue μπορεί να θυμίζει την 250 GT SWB Breadvan, ωστόσο η πραγματικότητα θα απέχει παρασάγγες από το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτοντας ένα «φυσιολογικό» hatchback πίσω τμήμα, όπως άλλωστε προδίδουν οι πρόσφατες διαρροές από τα άδυτα του Maranello.
Ανεξαρτήτως του σχήματος του πίσω τμήματος αυτό που δύσκολα μπορεί επίσης να παραβλέψει κανείς είναι οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες δείχνουν να ξεπερνούν σε μέγεθος οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σε τέσσερις τροχούς.
Ένα άλλο στοιχείο που μάλλον προκαλεί εντύπωση σε σχέση με τις δηλώσεις για το πρώτο SUV της Ferrari είναι η σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος για το είδος όπου θέλει να ανήκει.
Για την ακρίβεια, βάσει και των εικόνων που έχουν διαρρεύσει η Purosangue θυμίζει περισσότερο υπερμέγεθες υπερυψωμένο hatchback παρά τυπικό SUV χωρίς βέβαια αυτό να είναι απαραιτήτως «κακό» με δεδομένο ότι έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο το οποίο υπόσχεται να προσφέρει τις επιδόσεις με τις οποίες είναι συνυφασμένη η ιταλική φίρμα.
Διότι αυτό που θα πρέπει να συγκρατήσει κανείς στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι θα πρόκειται για μια αυθεντική Ferrari η οποία βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική που έχει σχεδιαστεί εξαρχής για να υπηρετήσει τις ανάγκες του συγκεκριμένου μοντέλου.
Χάρη στην νέα προσέγγιση η Purosangue θα προσφέρει κανονικού μεγέθους πίσω καθίσματα, μεγαλύτερη πρακτικότητα ενώ στα δεδομένα χαρακτηριστικά της θα πρέπει να συγκαταλέγονται η τετρακίνηση αλλά και η υβριδική ισχύς.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τους κινητήρες οι επίσημες συστάσεις κάνουν λόγο για μέγιστη ευελιξία καθώς η αρχιτεκτονική της Purosangue θα μπορεί να υποδεχτεί V6, V8 και V12 κινητήρες κάτι που εκτός από το προφανές σημαίνει επίσης ότι δεν αποκλείεται να υιοθετήσει και plug-in υβριδικό σύνολο στα πρότυπα της SF-90 Stradale.
Για την ακρίβεια, επικρατέστεροι για κάποιου είδους ηλεκτρική υποβοήθηση είναι οι V6 και V8 κινητήρες καθώς ο συνδυασμός του θηριώδη V12 των 6,5 λίτρων με το επιπλέον βάρος ενός ηλεκτρικού μοτέρ και μπαταρίας δεν συνάδει με τα ζητούμενα των μηχανικών της Ferrari. Πάντως ο V12 θα αποτελεί μέρος των επιλογών της Purosangue όπως έχουν αφήσει να εννοηθεί πρόσφατα teaser video που βρήκαν διέξοδο στα social media όπου ο χαρακτηριστικός βρυχηθμός του V12 δεν μπορεί να κρυφτεί.
Εξίσου δεδομένα, μέρος της γκάμας της Purosangue θα αποτελέσει και ο V8 των 3,9 λίτρων που εφοδιάζει την Roma GT με την οποία το νέο μοντέλο μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία. Στην περίπτωση της… ρωμαϊκής Ferrari o συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 620 ίππους και 760 Nm ροπής μεγέθη που αναμένεται να διατηρηθούν και στην Purosangue η οποία όμως θα βάλει στο παιχνίδι και την τετρακίνηση αντί της πίσω κίνησης που διαθέτει η Roma GT.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η Ferrari έχει υποσχεθεί την πρεμιέρα της Purosangue εντός του 2022 με την παραγωγή να ξεκινά από τα τέλη της χρονιάς.