Χάρη σε μια μεγαλύτερη μπαταρία το Ioniq 5 υπόσχεται να βελτιώσει την αυτονομία των 450 χλμ.
Η κορεατική φίρμα προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων αναβαθμίσεων για το ηλεκτροκίνητο crossover της με σημαντικότερη την αντικατάσταση της «μεγάλης» μπαταρίας των 73,4 kWh με νέα, ακόμα μεγαλύτερης ενεργειακής απόδοσης 77,4 kWh. Παράλληλα με την νέα μπαταρία το Ioniq 5 επωφελείται από νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση αλλά και ορισμένα στοιχεία επιπλέον εξοπλισμού που αποσκοπούν στην περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων του.
Προς το παρόν η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει τα μεγέθη αυτονομίας που εξασφαλίζει η νέα μπαταρία στην κορυφαία έκδοση του Ioniq 5 καθώς εκκρεμεί η διαδικασία πιστοποίησης αν και δεδομένα η αλλαγή θα επιφέρει βελτίωση με ελάχιστο αντίκτυπο στον χρόνο φόρτισης.
Υπενθυμίζεται ότι με την μπαταρία των 73 kWh στη διαμόρφωση με τον μονό κινητήρα με τους 218 ίππους το Ioniq 5 υπόσχεται αυτονομία 450 χλμ. αλλά και επαναφόρτιση έως το 80% σε 18 λεπτά χάρη στο κύκλωμα φόρτισης 800 volt που διαθέτει.
Η νέα μπαταρία των 77,4 kWh συνδυάζεται και με ένα νέο πιο εξελιγμένο σύστημα ψύξης το οποίο διασφαλίζει την αυτόματη ρύθμιση της θερμοκρασίας της εν κινήσει προς όφελος της βελτιστοποίησης της διαδικασίας φόρτισης είτε σε συνθήκες ψύχους είτε υψηλών θερμοκρασιών.
Για την ακρίβεια, το σύστημα συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης και ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο οδηγός κατευθυνθεί προς ένα σημείο φόρτισης.
Πλην της νέας μπαταρίας το Ioniq 5 προσφέρει τη δυνατότητα εξοπλισμού με σύστημα καμερών που προβάλλουν εικόνα σε μια οθόνη αντί του παραδοσιακού καθρέφτη οπισθοπορείας. Στο ίδιο μοτίβο, οι αγοραστές του μπορούν επίσης να προτιμήσουν να αντικαταστήσουν τους πλευρικούς καθρέπτες με κάμερες κάτι που η Hyundai προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρώπη.
Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στην ανάρτηση και το σύστημα Smart Frequency Dampers που ελέγχει τα αμορτισέρ και οι οποίες, κατά την Hyundai, θα επιφέρουν πλεονεκτήματα τόσο σε ό,τι αφορά την προσφερόμενη άνεση αλλά και τον καλύτερο έλεγχο.