H καλιφορνέζικη φίρμα που ειδικεύεται στις Porsche 911 παρουσιάζει μια restomod εκδοχή της Type 964 Τurbo δηλαδή της γενιάς του εμβληματικού sportscar που κατασκευαζόταν μεταξύ 1989 και 1993, επαναφέροντας την στην σύγχρονη εποχή
Η δημιουργία της ρέπλικας αποτελεί ένα τιτάνιο έργο έρευνας από την Singer που καταπιάνεται για πρώτη φορά με την δημιουργία μιας νόμιμης για το δρόμο turbo 911.
Ο κινητήρας εφοδιάζεται από νέες τουρμπίνες, σύγχρονο σύστημα εξαγωγής καθώς και έναν νέο intercooler που αυξάνουν την ισχύ σε 450 ίππους. Για λόγους σύγκρισης σημειώνεται ότι η αντίστοιχη ιστορική Porsche προσέφερε 360 ίππους.
Η Singer έχει μείνει επίσης πιστή και στο σχεδιασμό της αρχέτυπης 911 με ορισμένες διαφοροποιήσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με τις εισαγωγές αέρα και την αεροδυναμική πτέρυγα. Η κύρια διαφορά ωστόσο είναι η κατασκευή του αμαξώματος εξολοκλήρου από ανθρακόνημα το οποίο μειώνει σημαντικά το συνολικό βάρος αλλά προσφέρει σημαντικά οφέλη σε όρους στρεπτικής ακαμψίας.
Αντίστοιχη είναι η προσέγγιση και στο εσωτερικό που μιμείται το αρχέυπο, υιοθετώντας δερμάτινες επενδύσεις, ξύλινο ταμπλό και το χαρακτηριστικό ταμπλό με τα αναλογικά όργανα. Παρ΄όλα αυτά υπάρχουν και κάποιες σύγχρονες πινελιές όπως η θήκη για smartphone στην κεντρική κονσόλα, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα καθώς και το σύστημα κλιματισμού.
Φυσικά οι δυνητικοί αγοραστές της «Turbo Study» όπως την αποκαλεί η Singer θα μπορούν να επιλέξουν από μια πληθώρα επιπλέον εξοπλιστικών στοιχείων, μεταξύ των οποίων, ένα πιο χορταστικό σε ήχο σύστημα εξαγωγής, πιο σπορ ανάρτηση καθώς και συστήματα traction control, cruise control και ABS. Eπίσης θα προσφέρεται και η επιλογή τετρακίνητης διαμόρφωσης παρόλο που η 964 δεν υπήρξε ποτέ εργοστασιακά τετρακίνητη.