Η ΜΙΝΙ ετοιμάζει την νέα γενιά του ΜΙΝΙ Hatchback η οποία θα αναζητήσει τις ρίζες της, ούσα μικρότερη σε διαστάσεις αλλά και θα προσφέρει πολλαπλές επιλογές καθώς θα είναι διαθέσιμη σε ηλεκτροκίνητη όσο και σε βενζινοκίνητη έκδοση
Φωτογραφίες: Automedia
O φωτογραφικός φακός εντόπισε την νέα γενιά του MINI Electric με φόντο το λιγοστό φως του Αρκτικού Κύκλου όπου δοκιμάζει τις αντοχές του στο πολικό ψύχος. Η συγκεκριμένη παραλλαγή αποτελεί προφανέστατατα (ελλείψει εξατμίσεων) αλλά και όπως υποδηλώνει η σχετική σήμανση την ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου η οποία ωστόσο δεν θα είναι και η μοναδική.
Για την ακρίβεια η τέταρτη κατά σειρά γενιά του MINI, δια χειρός ομίλου BMW θα διατεθεί σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, βασισμένη σε μια νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική προϊόν συνεξέλιξης BMW και Great Wall και θα κατασκευάζεται στην Κίνα ενώ θα υπάρξει και μια συμβατική, βενζινοκίνητη έκδοση η οποία θα εξακολουθεί να βασίζεται σε μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας UKL και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης.
Αυτό που θα αλλάξει και για τις δύο εκδόσεις του νέου MINI θα είναι οι διαστάσεις του καθώς η νέα γενιά θα έχει πιο compact μέγεθος αν και θα εξακολουθήσει να βασίζεται σχεδιαστικά στον κώδικα που έχουμε συνηθίσει από τη βρετανογενή φίρμα.
Μια παρατήρηση στο ηλεκτρικό πρωτότυπο που αποτυπώθηκε στις λήψεις του φωτογραφικού φακού αποκαλύπτει την ίδια καμπύλη λογική στις φόρμες που απαρτίζουν το αμάξωμα και τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ένα πιο έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ αλλά μια εντελώς νέα πίσω όψη με κυρίαρχα τα νέα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα.
Οι πρόβολοι τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω τμήμα έχουν κοντύνει αν και δεν θα πρέπει να προκαλέσει εντύπωση το γεγονός το μεταξόνιο του MINI να παραμείνει αμετάβλητο.
Εκτός από την εξωτερική του εμφάνιση έχουν υπάρξει στο παρελθόν και ορισμένα δείγματα από το εσωτερικό του υπό εξέλιξη ΜΙΝΙ τα οποία και αποκαλύπτουν την παρουσία μιας μεγάλης στρογγυλής οθόνης εν είδει infotainment στο κέντρο του ταμπλό ενώ ο πίνακας οργάνων αντικαθίσταται από Head-up Display. Aυτό που παραμένει είναι οι χαρακτηριστικοί διακόπτες του MINI όσο και το μεταρετρό ύφος που διέπει όλες τις γενιές του μοντέλου από τότε που ανέλαβε την αναβίωσή του ο όμιλος BMW.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία για την συμβατική έκδοσή του η οποία θα βασίζεται σε μια νέα εκδοχή της πλατφόρμας UKL με την κωδική ονομασία FAAR εκτός από το γεγονός ότι εκτός από το τρίθυρο βενζινοκίνητο MINI θα υπάρξει και Convertible έκδοση η οποία θα κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο της Οξφόρδης από το 2025.